Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Η Ελεονώρα Μελέτη κέρδισε το στοίχημα της τηλεθέασης στο Ε. Διψήφια νούμερα σε γενικό και νεανικό κοινό.



Το E TV αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τους τηλεθεατές που αγκάλιασαν τη νέα εκπομπή της ΕλεονώραςΜελέτη #HASHTAG και #HASHTAG Live από το δεύτερο κιόλας επεισόδιο. Είναι σημαντική η ανταπόκριση του κοινού σε μια ιδέα που τολμά και προβάλλει τηλεοπτικά ένα νέο τρόπο έρευνας....

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εκπομπή #HASHTAG και #HASHTAG Live κατάφερε να σημειώσει στο σύνολο του κοινού έως και 11,2%, ενώ στα εμπορικά κοινά γυναικών 25-44 ετών, η τηλεθέαση της εκπομπής έφτασε στο 14,4%, σε μια δύσκολητηλεοπτικά ζώνη, με τον ανταγωνισμό να ξεκινά με ποσοστά που ξεπερνούσαν ακόμα και το 40%.

Η εκπομπή #HASHTAG και #HASHTAG Live, κατάφερε έως και να πενταπλασιάσει τα ποσοστά τηλεθέασης (σε σχέση με το leadin) του σταθμού, δείχνοντας έτσι ότι το E TV μπορεί να δημιουργεί τηλεοπτικές παραγωγές υψηλής αισθητικής και περιεχομένου και στη βραδινή του ζώνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου