Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Η αγωγή του 1 εκ. ευρώ & η ασθένεια μετά τον Χαριτάτο



 Μία «βασανιστική» συνεργασία, μία αγωγή-μαμούθ, ένα αυτοάνοσο νόσημα και στη μέση η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου και ο Σπύρος Χαριτάτος. Η σεφ μιλάει για τη συνέχεια...

Όσα χρόνια βρίσκεται στο τηλεοπτικό σκηνικό φροντίζει να κρατάει χαμηλούς τόνους και να μην αναφέρεται σε όσα μπορεί να την «πονάνε» σε συνεργασίες. Η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου, που καταφέρνει με τη στήλη της μαγειρικής να αντιστέκεται στον... πονοκέφαλο του ανταγωνισμού του «Mega με Μία» και να βγαίνει νικήτρια, βρέθηκε στα «Καρντάσιανς».

Σε μία συνέντευξη εφ' όλης της ύλης, δε δίστασε να μιλήσει για την πολυσυζητημένη συνεργασία της με του Χαριτάτο-Καραμέρο στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 «10 με 1 μαζί», τη εξαιρετικά δύσκολη περίοδο που έζησε μαζί τους, τα «βασανιστήρια» όπως χαρακτήρισε σε πρότερες δηλώσεις της όσα ζούσε, αλλά και την αγωγή - μαμούθ ενός εκατομμυρίου ευρώ  που της έκανε ο Σπύρος Χαριτάτος, μετά από προηγούμενες δηλώσεις της σχετικά με τη συνεργασία τους.  

Θα απαντήσει στον Χαριτάτο με αγωγή; 

«Εγώ δεν περιμένω να πάρω χρήματα από άλλον πάντως για να τα δώσω σε συσσίτια αστέγων (αναφερόμενη στην αγωγή του Σπύρου Χαριτάτου, σύμφωνα με την οποία θα δώσει τα χρήματα που ζητάει, σε φιλανθρωπικούς σκοπούς).
Όλα αυτά τα χρόνια φροντίζω τον κόσμο όσο καλύτερα μπορώ. Δεν τα παίρνω από κανέναν για να το κάνω. Δε μου αρέσουν τα δικαστήρια. Έχω καλό δικηγόρο και ό,τι μου πει θα κάνω. Όταν λες για βασανιστήρια, δεν χρειάζεται να σε δέρνουν, ούτε να σε μαστιγώνουν. Όταν βλέπεις ότι κινδυνεύει η δουλειά σου και η προσωπικότητα σου, σηκώνεσαι ένα ωραίο πρωί και φεύγεις.

Δε θέλω να μιλήσω άλλο για αυτό. Δε θέλω να γυρίσω πίσω σε εκείνες τις μέρες. Όταν περάσουν πολλά χρόνια και θα είσαι ακόμα στην τηλεόραση (απευθυνόμενη στον Γρηγόρη Αρναούτογλου), τότε θα κάνουμε την αληθινή συνέντευξη και θα τα μάθεις όλα. Γιατί είναι πράγματα που δεν μπορώ να τα πω ακόμα. Όχι για το συγκεκριμένο. Πράγματα που γενικά μου συνέβησαν τότε. Στο δικαστήριο αν χρειαστεί να τα πω θα τα πω. Δε νομίζω ότι ένας νοήμων άνθρωπος, αν διαβάσει αυτή την αγωγή, θα πιστέψει ότι πρέπει να απολογηθώ εγώ. Γιατί και αυτή που έγραψε, αυτό που έγραψε τότε στην εφημερίδα (αναφερόμενη στη δημοσιογράφο που δημοσιοποίησε την αγωγή του Χαριτάτου εναντίον της σε καθημερινή εφημερίδα), έφυγε από τον κύριο αυτό για τον ίδιο λόγο που έφυγα και εγώ. Η ίδια η δημοσιογράφος που έκανε το πρωτοσέλιδο τότε στην εφημερίδα, έφυγε για ακριβώς τον ίδιο λόγο.
Όταν δεν υπάρχει συνεργασία, πολλά πράγματα μπορείς να κάνεις. Μπορεί να υπονομεύεις αυτό που έχω χτίσει εγώ. Για αυτό αγανάκτησα. Νόμιζα ότι δε μπορεί ο άλλος, που του δείχνω τέτοια καλή θέληση και γίνομαι χαλί να με πατήσει, να κάνει αυτό το πράγμα».

Το αυτάνοσο νόσημα

«Όταν έφυγα γύρισαν και είπαν πολλά. Κι εγώ τα μάζευα, τα μάζευα, μέχρι που ήρθε η χαριστική βολή για εμένα», είπε η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου, που εξομολογήθηκε ότι μετά τον ψυχολογικό Γολγοθά από αυτή τη συνεργασία, έφτασε να έχει προβλήματα υγείας και απέκτησε αυτοάνοσο νόσημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου