Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Η Sinead O'Connor ανέβασε σημείωμα αυτοκτονίας στο Facebook



«Έχω πάρει υπερβολική δόση και είμαι σε ένα ξενοδοχείο στην Ιρλανδία...»


Μια ακόμη απόπειρα αυτοκτονίας έκανε η γνωστή τραγουδίστρια Sinead O'Connor, που ανέβασε ένα συγκλονιστικό γράμμα το Facebook. Και αυτό το σημείωμα αυτοκτονίας ήταν που τελικά της έσωσε τη ζωή.

Έχω πάρει υπερβολική δόση και είμαι σε ένα ξενοδοχείο στην Ιρλανδία, έγραψε η 48χρονη τραγουδίστρια, σημειώνοντας πως το δωμάτιο το είχε κλείσει σε άλλο όνομα. Ακόμη κι έτσι όμως, η αστυνομία την εντόπισε και της παράσχεται ιατρική βοήθεια.
Η O'Connor, μητέρα τεσσάρων παιδιών, έχει μιλήσει ανοιχτά για τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει. Πάσχει από διπολική διαταραχή και έχει νοσηλευτεί πολλές φορές. Τον περασμένο Αύγουστο υποβλήθηκε σε υστερεκτομή. Τα προβλήματα υγείας δεν είναι τα μοναδικά που αντιμετωπίζει. Έχει εμπλακεί και σε διαμάχη με τον πατέρα του γιου της Σέιν, Ντόναλ Λάνι.


«Υπάρχουν τόσα πολλά που μπορεί να αντέξει μια γυναίκα». Αυτό που μου συνέβη αυτή την εβδομάδα ήταν φρικτά σκληρό. Από τον άνδρα μου, την οικογένειά του, τον γιο μου Τζέικ και τον Ντόναλ Λάνι και την Άντζελα Σίνγκλετον, από την κοπέλα του γιου μου, τους φίλους του. Τιμωρήθηκα γιατί έπρεπε να αντέξω μετά την επέμβαση που έκανα στις 26 Αυγούστου. Ή απ’ όταν ο Σέιν αρρώστησε τον Μάρτιο. Αυτή εβδομάδα με τσάκισε», έγραψε, σημειώνοντας πως οι πατεράδες τους, της πήραν τα παιδιά της χωρίς προφανή λόγο, ενώ έκανε λόγο και για προδοσία από τον Τζέικ και την οικογένειά της.

Μια προδοσία που όπως έγραψε ξεκίνησε απ’ όταν έκανε την εγχείρηση. «Οι τελευταίες δυο νύχτες με αποτελείωσαν. Πήρα υπερβολική δόση. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κερδίσεις σεβασμό. Δεν είμαι σπίτι, είμαι σε ένα ξενοδοχείο, κάπου στην Ιρλανδία, με άλλο όνομα. Αν δεν πόσταρα αυτό, τα παιδιά και η οικογένειά μου δεν θα το μάθαιναν ποτέ. Θα μπορούσα να έχω πεθάνει εδώ και βδομάδες και κανείς δεν θα το μάθαινε ποτέ».


Περιγράφει με οργή πως την έχουν εγκαταλείψει τα παιδιά της, πως θεωρούν πως είναι κακός άνθρωπος και μητέρα και γι’ αυτό την άφησαν ολομόναχη. «Ούρλιαζα και έκλαιγα για εβδομάδες. Μου είπαν να πάω να γαμ... Είμαι αόρατη. Δεν αξίζω τίποτα για κανέναν. Κανείς δεν ήρθε κοντά μου, έχω πεθάνει εκατομμύρια φορές από τον πόνο. Οι ξένοι με αγαπούν αλλά η οικογένειά μου δεν με εκτιμά καθόλου. Δεν θα ήξεραν για εβδομάδες πως έχω πεθάνει αν δεν τους ενημέρωνα τώρα. Μπράβο παιδιά, με ξεφορτωθήκατε τελικά».

Και το συγκλονιστικό σημείωμα κλείνει: «Τα παιδιά μου δεν νοιάζονται αν ζω ή αν πέθανα. Ούτε οι πατεράδες τους. Όλοι είναι καλύτερα χωρίς εμένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου