Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Νίκος Μουτσινάς: «Ήμουν έτοιμος για τον ψυχίατρο



«Δεν έχει κλείσει το θέμα Yours Face Sounds Familiar, το συζητάμε ακόμα».


Για όλους και για όλα μίλησε ο Νίκος Μουτσινάς στο μικρόφωνο της εκπομπής "Με το καλημέρα".

Η απώλεια της μητέρας του
Ο κόσμος αντιλαμβάνεται αυτό που περνάω, αλλά κι εγώ δεν θέλω να περιφέρω τη στενοχώρια μου δεξιά και αριστερά. Πιστεύω ότι ο χρόνος θα το μεταποιήσει.

Τι θα έκανε αν έμενε σε ένα έρημο νησί με τον Γιώργο Λιάγκα
Τον τρώω! Θα περνούσα την ώρα μου και αυτός τη δική του.

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου τον έστειλε στον ψυχίατρο
Ήμουν έτοιμος για τον ψυχίατρο, απλά χρειάζεται αυτό το μικρό πουσάρισμα που θα σε στείλει. Το έκανε, να 'ναι καλά. Θα ξαναέκανα εκπομπή μαζί του.

Η επίθεση Περρή σε Ηλιάκη
Είπα στον Βαγγέλη Περρή ότι δεν είχε δίκιο για τα σχόλια που έκανε για την Μαρία Ηλιάκη.

Οι τρέσες της Κατερίνας Καινούργιου
Φέτος η Κατερίνα ένιωσε την απόλυτη ελευθερία. Τα έχει βάλει όλα, τα έχει χαρεί!

Το παιχνίδι που θα παρουσιάσει
Η πρόταση για το νέο παιχνίδι είχε γίνει επί Λάτσιου. Το περιμένω πως και πως.

Όλα ανοιχτά για το YFSF
Δεν έχει κλείσει το θέμα Yours Face Sounds Familiar, το συζητάμε ακόμα.

δες το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου