Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Παπανώτας εναντίον Τσόλκα. Διαβάστε εδώ όλο το ρεπορτάζ.

 

Μέσω των Ραδιομύθων στο Facebook ο Δημήτρης Παπανώτας έθεσε τις ερωτήσεις του και επανέλαβε τη θέση του απευθυνόμενος προσωπικά στην Αλεξάνδρα Τσόλκα με αφορμή μία της ατάκα στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά του Σαββάτου»... ...

«Πάει ξέφυγε και η Τσολκα. Αρκετό καιρό τώρα, αλλά ειδικά σήμερα!!!!Έδωσε ρέστα!!!
Από πότε Αλεξάνδρα μου είναι προσβολή και υποτιμητικό να αποκαλείς κάποιον με το επάγγελμα του? Από πότε υποτιμάς τον κομμωτή και χερ σταιλιστ αποκαλώντας τον κομμωτή? Δεν τον είπα και μπαρμπέρη..
Από την άλλη η κυρία Τσόλκα βρίσκει ότι η τηλεόραση είναι λαϊκό μέσο και τη θέση των δημοσιογράφων στην μικρή οθόνη θα μπορούσαν κάλλιστα να την έχουν κομμωτές που δικαιούνται κατά την ίδια δια να ομιλούν... Κατάντια. Να την παραχωρήσεις Αλεξάνδρα μου τη θέση σου λοιπόν. Μπας και σταματήσουμε να ακούμε μπαρούφες. Εγώ επιμένω ότι είναι κρίμα για τον αντ1 , που να σημειωθεί ότι έχει δική του δημοσιογραφική σχολή, να μην αξιοποιεί τα παιδιά που αν μη τι άλλο πλήρωσαν το κανάλι για να μάθουν τη δουλειά, και ανταυτου να δίνει δημοσιογραφικές θέσεις σε κομμωτές που μάλιστα πιστεύουν ότι έχουν και...δημοσιογραφικές πληροφορίες...
Η τηλεόραση Αλεξάνδρα μου δεν είναι παιγνιδάκι στα χέρια κάθε χαζής που θα ήθελε να τακτοποιήσει ικανοποιώντας την ματαιοδοξία του, τον κομμωτή της, την νυχου, γιατί το είδαμε κι αυτό, και τελικά τον ηλεκτρολόγο, τον σωφέρ και κάθε λογής επαγγελματία του οποίου τις υπηρεσίες χρειάζεται.
Αυτά» έγραψε ο Δημήτρης Παπανώτας.
Δείτε εδώ το βίντεο απο την εκπομπή Αποκαλυπτικά - https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=c2XxbX0akBE

Η απάντηση της Αλεξάνδρας Τσόλκα δεν άργησε να έρθει: «Μιλάω για το «μιλάει και ο κομμωτής της Συνατσάκη», μπορώ να καταλάβω ότι δεν το εννοούσε έτσι, δεν έχει κάτι με τους κομμωτές. Εγώ τον Δημήτρη τον ξέρω χρόνια. Όποιος μιλά δημόσια κρίνεται. Θα κριθώ και εγώ. Θα λάβω υπ' όψιν μου αυτά που είπε για εμένα και τον ευχαριστώ για την άποψη του και που μπήκε στον κόπο.»

Δείτε τι είχε πει η Αλεξάνδρα Τσόλκα σχετικά με τα σχόλια του Δημήτρη Παπανώτα για συνεργάτη του «Spata Live» στην εκπομπή του Σαββάτου. 
Η απάντηση της Αλεξάνδρας - https://www.youtube.com/watch?v=O_v3DGY6itM&feature=player_embedded

newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου