Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Πάνος Καλλίτσης:«Δέχτηκα τρεις σφαίρες, αιμορραγούσα, αλλά δεν έπεσα ποτέ»

 

«Δεν έχω κάνει κακό σε κανέναν. Δεν έχω πειράξει άνθρωπο».

 Στην πρώτη του συνέντευξη μετά την απόπειρα δολοφονίας, ο Πάνος Καλλίτσης μιλάει για όλα στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα και τη Μαρία Λεμονιά.

Η στιγμή της επίθεσης



«Ο άγνωστος με σημάδεψε σε ένα σημείο που σημαίνει πολλά για μένα, γι' αυτό και αμέσως ένιωσα ότι με πείραξε η πρόθεσή του. Ασυναίσθητα μου βγήκε η φράση: "Στην καρδιά ρε"; Όλο αυτό μου έδωσε δύναμη για να σπρώξω τον δράστη και να βρει η γυναίκα μου την ευκαιρία να βγει έξω, να φωνάξει και να γίνει σαματάς. Μετά μου έριξαν άλλες δύο σφαίρες στα πόδια για να πέσω, ργώ όμως δεν έπεσα ποτέ. Το ασθενοφόρο με βρήκε όρθιο. Δεν πίστεψα ούτε μία στιγμή ότι θα πεθάνω. Είχα δεχτεί τρεις σφαίρες, μία στην καρδιά και δύο στα πόδια, αιμορραγούσα, αλλά δεν έπεσα ποτέ.
Βρήκα το κουράγιο και τη δύναμη να κατευθύνω τη γυναίκα μου, την ¨Ελενα, σε όσα έπρεπε να κάνει. Της έλεγα "πάρε την αστυνομία, πάρε το ΕΚΑΒ, πάρε την αδελφή μου". Έγινε όλο αυτό κι εγώ δεν ένιωσα ούτε μια στιγμή ότι θα φύγω».

Όταν άνοιξε τα μάτια του μετά το χειρουργείο

«Ήταν εδώ ο Κρατερός Κατσούλης, η γυναίκα μου, μαζί με κάποιους πολύ καλούς φίλους και εγώ τους ρωτούσα: "Πείτε μου, είμαι καλά"; Φάνταζε σαν όνειρο όλο αυτό».

Οι φήμες ότι η επίθεση σχετίζεται με ναρκωτικά και τοκογλυφία

«Όποιος με ξέρει γνωρίζει ότι δεν καπνίζω και δεν πίνω. Οι φίλοι μου διαμαρτύρονται που δεν τους ακολουθώ ούτε στο ένα ποτήρι κρασί. Δεν έχω πιστωτικές κάρτες, δεν χρωστάω, δεν έχω δάνεια και δεν έχω μπει ποτέ στον "Τειρεσία". Συνεργάζομαι πολύ με το εξωτερικό και εκεί ελέγχονται τα πάντα. Είμαι άνθρωπος που πιστεύει πολύ στην ηθική και την αλήθεια και κοιτά τους ανθρώπους στα μάτια. Όποιος με ζει καθημερινά, ξέρει. Δεν έχω κάνει κακό σε κανέναν. Δεν έχω πειράξει άνθρωπο γιατί δεν είναι η φιλοσοφία μου αυτή. Τη δουλεύω την Κλωθώ, τη μοίρα που σχετίζεται με το κάρμα. Από εκεί και πέρα δεν με αφορά τι λένε ο ένας και ο άλλος, που έχουν άποψη χωρίς να γνωρίζουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου