Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Γιώργος Παπαδάκης: «Έχω δεχτεί πολλές φορές απειλές»



«Γέμισε το στούντιο αστυνομικούς, μου λένε “θα σας συνοδεύσουμε εμείς μετά…”».



 Στο πλατό του The 2night Show βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης ο Γιώργος Παπαδάκης, ο οποίος μίλησε μεταξύ άλλων για τις απειλές που έχει δεχτεί στην δημοσιογραφική του καριέρα.

«Πολλές φορές έχω δεχτεί απειλές. Έχει συμβεί πριν από αρκετά χρόνια, μάλιστα ήμουν εδώ στον ΑΝΤ1, κάνω το “Ελλάς το μεγαλείο σου”, αλλά τη νύχτα και κάποια στιγμή γεμίζει το στούντιο με αστυνομικούς. Ήταν ο Μεγακλής Βιντιάδης σκηνοθέτης τότε. Μου λένε “επειδή υπάρχουν κάποια απειλητικά τηλεφωνήματα, θα σας συνοδεύσουμε εμείς μετά. Μην μείνετε σπίτι σας” και πήγα και έμεινα στην πεθερά μου, άλλος… κίνδυνος εκεί. Εδώ κινδύνευα στον δρόμο και με πήγανε στο σπίτι της πεθεράς μου. Ήταν μια βραδιά που δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Είχα φοβηθεί εκείνο το διάστημα».

δες το βιντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου