Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Νέο σόου Καρανίκα: Τι απαντά για τη Μενεγάκη



Ο πρωθυπουργικός σύμβουλος και φίλος του Αλέξη Τσίπρα, δίνει τις δικές του εξηγήσεις.



Ο Νίκος Καρανίκας, ο σύμβουλος του πρωθυπουργού και ...θαυμαστής της Ελένης Μενεγάκη, είναι ένα από τα πρόσωπα των ημερών, προκαλώντας αντιδράσεις αλλά και καυστικά σχόλια στα social media.
Τι λέει όμως ο ίδιος. Ο πρωθυπουργικός σύμβουλος και φίλος του Αλέξη Τσίπρα, δίνει τις δικές του εξηγήσεις, σε συνομιλία με την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».
Ποια ειναι τα καθήκοντά του στο Μαξίμου: «Αυτή είναι δική μας υπόθεση. Της κυβέρνησης. Η κυβέρνηση έβγαλε ένα ΦΕΚ. Περιοριστείτε στα γεγονότα τα πραγματικά, ας μην κάνουμε ιστορίες. Αυτό δεν είναι ούτε ευθύνη, ούτε ενδιαφέρουν τον υπόλοιπο κόσμο. Είναι κουτσομπολιό. Εχω έναν επικουρικό ρόλο δίπλα στον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση κι εσείς το μεγεθύνετε».
Για τη Μενεγάκη: «Σαφώς μου αρέσει η Μενεγάκη. Αν η λαϊκή μου καταγωγή και αισθητική θίγει κάποιους, εμένα δεν με θίγει. Προφανώς πήραν υπόψη και τη λαϊκή μου καταγωγή πέραν της πολιτικής μου μόρφωσης για να με βάλουν σε μια θέση που είναι πολιτική»
Για την καριέρα- χολέρα:« Εμείς δεν κάνουμε καριέρα, μας προκύπτουν υπεύθυνες θέσεις. Είναι μεγάλη η διαφορά. ...Το κυνήγι για την ιδιώτευση είναι χολέρα. Διότι αυτό σημαίνει καριέρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου