Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Η Όλγα Πηλιάκη με «κόκκινα» μάτια στο Πρωινό - Τι συνέβη και αποχώρησε από το Nomads



Η Όλγα Πηλιάκη αποχώρησε οικειοθελώς από το Nomads και έκανε την πρώτη της τηλεοπτική εμφάνιση στο Πρωινό....

Η σύζυγος του Στέλιου Χανταμπάκη εμφανίστηκε κομψότατη στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά αλλά τα μάτια της ήταν «κόκκινα» κάτι που παρατήρησε η παρουσιάστρια η οποία της είπε «Δεν καταλάβαμε τι έγινε και έφυγες. Μπορείς να μας εξηγήσεις;».
Η Όλγα τόνισε: «Αποχώρησα από το παιχνίδι για προσωπικούς λόγους. Δεν υπάρχει λόγος τώρα να επεκταθώ πάνω σε αυτό. Δεν μετανιώνω καθόλου, γιατί το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Έφυγα πολύ ολοκληρωμένη και χαρούμενη... Τα μάτια μου ναι είναι κόκκινα, αυτό μου το έλεγαν όλοι στις Φιλιππίνες. Από τη στιγμή που βρέθηκα εκεί, μου έλεγαν ότι φαίνεται σαν να έχω κλάψει. Δεν ξέρω, η κούραση, ο ήλιος, η ταλαιπωρία. Ακόμα ταλαιπωρούμε με κάτι στομαχικά που μου έχει αφήσει το ταξίδι, δεν ξέρω τι είναι. Πρέπει να το κοιτάξω...».

δες το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου