Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Survivor: Αποχώρησε ο Χάρης Γιακουμάτος!

 
 
Όλα όσα είπε πριν φύγει από το συμβούλιο του νησιού!
Εκτός Survivor βρίσκεται από σήμερα το βράδυ ο Χάρης Γιακουμάτος. Ο παίκτης των Διασήμων έλαβε τις λιγότερες θετικές ψήφους από το τηλεοπτικό κοινό, σε σχέση με τη Βιργινία Δικαιούλια, και αποχώρησε από το ριάλιτι επιβίωσης.

«Μόνο χαρούμενος μπορεί να είμαι. Και όχι χαρούμενος επειδή φεύγω από το παιχνίδι. Χαρούμενος επειδή επιλέχθηκα να είμαι σε αυτό το παιχνίδι από τόσες χιλιάδες κόσμο. Επιλέχθηκα από τόσο κόσμο να με υποστηρίξει και να φτάσω μέχρι εδώ. Να ζήσει το ταξίδι μου μαζί μέχρι εδώ και για μένα αυτό είναι τεράστια τιμή και είμαι απίστευτα ευγνώμων για τόσους ανθρώπους που με στήριξαν να βρίσκομαι σε αυτή τη θέση, να είμαι μέσα στους πέντε καλύτερους του Survivor… Μέσα στους δύο καλύτερους και τελευταίους άντρες… Είμαι ευγνώμων στον Θεό…», είπε μεταξύ άλλων ο Χάρης Γιακουμάτος.

δες το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου