To Nomads στο γενικό μερίδιο κατάφερε να σταθεί αξιοπρεπέστατα στον ανταγωνισμό με ποσοστά έως και 18,7% . Το Τατουάζ πήρε πρωτιά και πάλι σε γενικό και νεανικό κοινό. Η Μουρμούρα κινήθηκε στα γωνστά στάνταρ της με νούμερα έως και 25% στο γενικό κοινό αλλά και στο δυναμικό κοινό. Το Voice και πάλι δε μπόρεσε να κάνει ποσοστά εντυπωσιακά και βλέπουμε μια πτώση όσο φτάνουμε στο τέλος. Δείτε αναλυτικα....
Γενικό κοινό
Nomads 14% - 12,5% - 15,7% - 16,5% - 17,9% - 18,7% - 13,1% - 14,2% - 15,8% - 15,8% - 11%
Mην αρχίζεις την Μουρμούρα 24,6% - 24,1% - 25,3% - 23,5%
Τατουάζ 21,5% - 24,1% - 20,7% - 23,3% - 21,2% - 26,8% - 26,2% - 26,5% - 30,5% - 29,5%
Voice 16,3% - 13,6% - 15,1% - 20% - 14,2% - 16,8% - 20,6% - 16,6% - 19,8% - 19,7% - 21,7% - 16,7% - 18,2% - 17,4% - 16,7%
Νεανικό κοινό
Nomads 12,9% - 11,6% - 14,9% - 14,8% - 17,4% - 18,3% - 12,9% - 13,5% - 14,6% - 14,7% - 10,7%
Μην αρχίζεις την Μουρμούρα 24,8% - 24,1% - 25,3% - 23,7%
Τατουάζ 19,7% - 21,6% - 20,3% - 21,4% - 20,6% - 24,7% - 24,4% - 25,2% - 28,6% - 30,7%
Voice 14,2% - 11% - 12,5% - 16,5% - 12,8% - 14,2% - 17,4% - 15% - 17,3% - 16,4% - 18,3% - 13,9% - 15,9% - 14,8% - 14,5%
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου