Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Δημοσιογράφος ξυλοκοπείται από την Χρυσή Αυγή



Ο @manolis (το όνομα του αν και έχει δημοσιοποιηθεί επιλέγουμε να μην το γράψουμε εμείς) , συνεργάτης της LIFO,  δέχτηκε επίθεση όταν προσπάθησε να βιντεοσκοπήσει μέλη της Χρυσής Αυγής που έσκιζαν αφίσες της παράστασης Corpus Christi, έξω από το θέατρο Χυτήριο στην Ιερά Οδό. Εξω από το θέατρο είχαν μαζευτεί μέλη παραθρησκευτικών οργανώσεων, και ανάμεσά τους υπήρχαν και μέλη της Χρυσής Αυγής.


Η αστυνομία που είχε παρουσία στο χώρο είχε ήδη επέμβει απωθώντας με χημικά τον κόσμο προς την Κωνσταντινουπόλεως. Σύμφωνα με τη μαρτυρία του δημοσιογράφου στο Twitter οι αστυνομικοί ήταν αδιάφοροι κατά τον ξυλοδαρμό του. Αυτά είναι τα tweets στα οποία καταγράφει το περιστατικό.

  1. manolis
    Βγήκα στην είσοδο του Χυτηριο. Χρυσαυγιτες και παπάδες εσκιζαν κ ποδοπατουσαν τις αφίσες της παράστασης.
    ReplyRetweetFavorite
  2. manolis
    Έβγαλα το κινητό μου να τραβηξω πλάνο για το μπλογκ. Με περιτριγυρισαν 5 χρυσαυγιτες κ ένας αστυνόμος.
    ReplyRetweetFavorite
  3. manolis
    Με ρωτάνε 'δημοσιογράφος εισαι;', απαντάω 'γράφω στη lifo' ελπίζοντας να γλυτωσω σαματα. Το αντίθετο όμως
    ReplyRetweetFavorite
  4. manolis
    Με τραβάνε παράμερα, με φωνάζουν πούστη, αδερφαρα, μου τραβάνε τα μούσια, με φτύνουν στο πρόσωπο, με χτυπάνε στο στομάχι
    ReplyRetweetFavorite
  5. manolis
    Η αστυνομία είναι δίπλα. Τους φωνάζω 'με χτυπανε, δεν θα κάνετε κάτι;' απάντηση 'δεν ειδα κάτι. Απομακρυνθείτε παρακαλώ'. 3 αστέρια στο πέτο
    ReplyRetweetFavorite
  6. manolis
    Μου βάζουν αναμένουν τσιγάρο στην τσέπη. Μια κυρια μου το λέει μπροστά στον αστυνομικό. Κάνει πως δεν ακούει.
    ReplyRetweetFavorite
  7. manolis
    Αρχίζω να φοβάμαι. Απομακρύνομαι από την έξοδο. Μου φωνάζουν όλοι 'έτσι, φύγε παλιοπουσταρα λουγκρα, τραβά πάρε καμία πίπα'
    ReplyRetweetFavorite
  8. manolis
    Γυρίζω πίσω από απόσταση να παρακολουθώ. Με ακολουθει γνωστός βουλευτης της ΧΑ. Μου ρίχνει δύο μπουνιές στο πρόσωπο, με πετάει κάτω
    ReplyRetweetFavorite
  9. manolis
    Όσο είμαι κάτω χάνω τα γυαλιά μου. Ο Χρυσαυγιτης με κλωτσαει. Η αστυνομία είναι ακριβώς 2 βηματα μακριά. Γυρισμένη πλάτη.
    ReplyRetweetFavorite
  10. manolis
    Φωνάζω στον αστυνομικό 'ΜΟΥ ΡΊΧΝΟΥΝ ΓΡΟΘΙΕΣ, ΚΆΝΤΕ ΚΆΤΙ', πολλές φορές. Με γυρισμένη την πλάτη απομακρυνεται
    ReplyRetweetFavorite
  11. manolis
    Οι υπόλοιποι γέροι κ χρυσαυγιτες με χλευαζουν φωναχτά δίπλα από τον αρχιαστυνομο. 'Κλάψε μωρή λούλου, κοριτσάκι, ντιγκινταγκα'
    ReplyRetweetFavorite
  12. manolis
    Μια κυρία που έχει εστιατόριο δίπλα μου βρίσκει τα γυαλιά κ με παίρνει μαζί της για να βάλω πάγο. Το πρόσωπο μου είναι πρησμενο κ κόκκινο
    ReplyRetweetFavorite
  13. manolis
    Περνάμε από δεκάδες μπάτσους που ρεμβαζουν. Τους λέω 'κει χτύπησαν στην είσοδο του θεάτρου'. Με αγνοούν. Ένας μου στέλνει φιλάκια ειρωνικά.
    ReplyRetweetFavorite
  14. manolis
    Η κυρία με το εστιατόριο μου δίνει πάγο για το πρόσωπο, μοιράζεται τις αναμνήσεις της από μέσα στο Πολυτεχνείο τότε. Τώρα φοβάται πο πολύ.
    ReplyRetweetFavorite
  15. manolis
    Κανένας 'αληθινός' δημοσιογράφος δεν ήταν εκεί. Κανένας αστυνόμος δεν με βοηθησε, μόνο με κορόιδεψαν.
    ReplyRetweetFavorite
  16. manolis
    Όσο και να με χτύπησαν και χλευασαν, εγώ ποτέ δεν τους έκανα την χάρη να κλάψω, να τρέξω η να δείξω φόβο. Αυτό ειναι το σημαντικό για μένα.
    ReplyRetweetFavorite
manolis
Σήμερα είναι η διεθνής μέρα 'coming out', ημέρα περηφανιας. Μην αφήσετε κανένα τραμπούκο να σας κάνει να νιώσετε ντροπή κ να φοβηθείτε.

πηγή:Το Βήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου