Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Κορυφαίος κωμικός: Δεν είχα ούτε ένα ευρώ για το γάλα του παιδιού μου!



Μία συγκλονιστική συνέντευξη στο "ΕΓΩ" έδωσε ο κορυφαίος κωμικός, γνωστοποιώντας τα απίστευτα οικονομικά του προβλήματα τον έφτασαν στο σημείο να στερεί και το γάλα από το ανήλικο παιδί του! Στιγμές που λίγοι γνώριζαν...


Είστε τρελαμένος με το γιο σας…
Πιστεύω ότι κάθε πατέρας έτσι πρέπει να είναι με τα παιδιά του. Επειδή ο Χάρης ήρθε σε μία πολύ δύσκολη περίοδο της ζωής μου με βοήθησε να προχωρήσω μπροστά. Ήμουν σε απόγνωση. Θυμάμαι είχα να πληρώσω πενήντα χιλιάδες ευρώ σε επιταγές, δεν είχα μία και με το που έμπαινα στο σπίτι τα ξέχναγα όλα. Την επόμενη ημέρα τρέχαμε να βρούμε με την Έλενα από φίλους και γνωστούς χρήματα για να πληρώσουμε τις επιταγές. Βέβαια μας στάθηκαν κάποιοι οι άνθρωποι.


Πενήντα χιλιάδες σε επιταγές είναι πολλά χρήματα…
Το θέατρο μόνο είχε φτάσει γύρω στις εξακόσιες χιλιάδες ευρώ που ήταν μοιρασμένα σε επιταγές- ξέχωρα από τα μετρητά γιατί ότι είχα στην άκρη τα είχα βάλει μέσα. Έτρεχα να καλύψω χρέη εξακοσίων χιλιάδων ευρώ..


Δεν είχατε δηλαδή, ούτε τα αναγκαία χρήματα για να επιβιώσετε;
Ναι. Δεν είχα ούτε ένα ευρώ. Υπήρχαν ημέρες που δεν είχα χρήματα σχεδόν ούτε για το γάλα του Χάρη. Ήταν φοβερό, ήταν δύσκολο και γι’ αυτό και καταλαβαίνω τις ακραίες κινήσεις ανθρώπων. Όταν δεν έχεις ούτε για το γάλα του παιδιού σου και μπροστά σου και δεν υπάρχει κάποιο φώς μπορείς να κάνεις ακόμα και κάτι ακραίο εις βάρος σου, είτε εις βάρος κάποιων άλλων.
Περάσατε στιγμές που σκεφτήκατε «Θέλω να φύγω από τη ζωή»;
Όχι. Ειδικά με τον ερχομό στη ζωή μου του Χάρη δεν θα σκεπτόμουν ποτέ να φύγω. Δεν είμαι τόσο δειλός να αφήσω πίσω μου μία γυναίκα και ένα παιδί να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. Απλά προσπάθησα με κάθε τρόπο να φέρω τα κάτω πάνω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου