Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Ελεονώρα Μελέτη: "Για ενάμιση χρόνο πενθούσα..Τώρα θέλω να βρώ τον Έναν"



Η Ελεονώρα Μελέτη αποφάσισε να δώσει μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στο περιοδικό OK!, την πρώτη ουσιαστικά για την φετινή τηλεοπτική σεζόν. Τα νούμερα που συγκεντρώνει καθημερινά η εκπομπή της δείχνουν ότι τα πράγματα στην επαγγελματική της ζωή πάνε καλά.
Όμως η ξανθιά παρουσιάστρια αναφέρθηκε στις δύσκολες προσωπικές στιγμές που έζησε περίπου πριν από δύο χρόνια όταν χώρισε από τον Γιάννη Ολιζιέρσκυ: "Όταν βάζεις τέλος σε σε μια συναισθηματική επένδυση ζωής, σαφώς και πονάει. Πονάει πολύ γιατί με τον πρώην σύντροφό μου το είχαμε παλέψει πολύ....
Δεν έδωσα το τέλος με τον τρόπο που ήθελα, το έκανα άγαρμπα. Ήθελα τον χρόνο μου να θρηνήσω, να μαστιγώσω τον εαυτό μου για τα λάθη που έκανε, να τον συγχωρέσω να τον καταλάβω, να αποδεχτώ αυτή την αλλαγή. Για ενάμιση χρόνο πενθούσα. Τώρα θέλω να βρω τον έναν".

Η 34χρονη δημοσιογράφος μίλησε ακόμη για το πρόσφατο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε ο μέντορας της, όπως τον χαρακτηρίζει, Σταμάτης Μαλέλης: "Η περιπέτεια του Σταμάτη Μαλέλη με ταρακούνησε πολύ άσχημα γιατί είναι ένας άνθρωπος που με έχει πιστέψει. Εκείνος παίρνει ουσιαστικά τις αποφάσεις για μένα. Όσο βρισκόταν σε άσχημη κατάσταση, δεν έχω κρατήσει πιο χαμηλούς τόνους στη ζωή μου. Σκεφτόμουν συνεχώς πόσο εύθραστοι είμαστε όλοι τελικά. Άρχισα να σκέφτομαι ότι θέλω πολύ να κάνω οικογένεια".

Στην ερώτηση αν υπάρχει ο άντρας που την εμπνέει για κάτι τέτοιο η Ελεονώρα περιορίστηκε στο: "Κάπου θα υπάρχει... Το θέμα είναι να συναντιέσαι μαζί του".

Σχετικά με την απόφασή της να κινείται νομικά εναντίον όλων των εντύπων για να προστατέψει την προσωπική της ζωή σχολίασε: "Δεν είπα σε κανέναν να μην ξανασχοληθεί με την προσωπική μου ζωή, ούτε κρύφτηκα. Ζήτησα απλά οταν υπάρχει φωτογραφία μου με ανθρωπο που δεν είναι στο χώρο μας- είτε είναι ο φίλος μου είτε η μαμά μου είτε η ανιψιά μου να υπάρχει η έγκρισή μου".
Όσο για το τι προσδοκά από το 2013; "Η ευχή μου δεν έχει να κάνει με την χρονιά που έρχεται, αλλά με την ανάγκη της ψυχής μου. Πες με ρομαντική, ουτοπική, γελοία, αλλά θέλω έναν δια βίου σύντροφο. Τον Έναν. Για πάντα. Μέχρι το τέλος. Αυτό είναι το μόνο που ζητάω".
Ok magazine

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου