Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Ράγισαν καρδιές στο τελευταίο αντίο στον Νίκο Σαμαρά



Ράγισαν καρδιές τα λόγια της συζύγου του αδικοχαμένου ''αετού'' της Εθνικής ομάδας βόλεϊ 
Συγγενείς ,φίλοι και συμπαίκτες του 43χρονου βολεϊμπολίστα μετέβησαν, μεταξύ άλλων στην Λήμνο για να αποχαιρετίσουν τον Νίκο Σαμαρά, η σορός του οποίου μεταφέρθηκε στην ιδιαίτερη πατρίδα του, με ένα C-130.

Στο αεροσκάφος επέβαιναν οκτώ άτομα. Ανάμεσά τους η συντετριμμένη σύζυγός του που ράγισε καρδιές με τον επικήδειο λόγο της:
«Με αγαπούσες βαθιά και σε αγαπούσα κι εγώ. Άγγελε μου, έφυγε ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου, θα σου μιλάω κάθε μέρα, θα σου μιλάω μέσα από τον Στράτο, θα σταθώ στα πόδια μου γι' αυτό το παιδί.
Δεν θέλω να στεναχωριέσαι, θα είμαι πάντα δίπλα του, μάνα και πατέρας, είσαι το φως της ζωής μου, ο λεβέντης μου, θα σε σκεπάζω στα όνειρά μου με μια αγκαλιά, θα σου λέω πόσο σ' αγαπάω, πάντα φοβόμουνα μη σε χάσω, να με συγχωρέσουν οι φίλοι σου που σε έφερα εδώ στη Λήμνο εδώ μακριά, αλλά θέλω να' σαι κοντά μου, να' σαι κοντά στο παιδί μας.
Δέκα χρόνια μου έδινες μόνο χαρές και αγάπη, συγγνώμη για όταν σε στεναχώρησα, ο γιος σου θα τα μάθει όλα, αν και ποτέ δεν σου άρεσαν τα λόγια, πάντα μου έλεγες ότι μιλάω με έργα και όχι με λόγια. Πάντα δική σου σ' αυτή και την άλλη ζωή».
Θρήνος στην κηδεία του Νίκου Σαμαρά - Ράγισαν καρδιές τα λόγια της συζύγου του

Αντίο Νίκο, συγγνώμη που δεν μπόρεσα να έρθω..
Αλέξανδρος  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου