Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Ακόμη μια πρωτιά για το "Dancing with the stars 3"



Το Dancing With The Stars πρωταγωνίστησε από την πρώτη στιγμή στα social media και κέρδισε αμέσως το ενδιαφέρον εκατομμυρίων users. Την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου, βραδιά του τελικού, η μεγάλη ανταπόκριση που είχε το show του ΑΝΤ1 στα social media ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, κατακτώντας ένα τεράστιο ρεκόρ και κερδίζοντας έτσι, τον τίτλο του πιο επιτυχημένου Social TV προγράμματος της ελληνικής τηλεόρασης.
Σύμφωνα με την εταιρία Harvantics.com η οποία ειδικεύεται στη συλλογή και επεξεργασία στατιστικών στοιχείων για τη χρήση των social media, προκύπτουν τα ακόλουθα στοιχεία: τη βραδιά του τελικού τα συνολικά impressions για #dwts3 ξεπέρασαν τα 30 εκατομμύρια, καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ του ημιτελικού που ήταν στα 11 εκατομμύρια. Επίσης, το #dwts3 χρησιμοποιήθηκε από τους χρήστες περισσότερες από 16.500 φορές και οι τηλεθεατές ανάρτησαν tweets που ξεπέρασαν τις 20.000! Κατά μέσο όρο κάθε χρήστης έκανε 4 tweets για το @DWTS3 ενώ, κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια του Live γίνονταν 1.000 tweets το λεπτό! Όσο για τους δύο φιναλίστ του τελικού, τα impressions για τη Ντορέττα Παπαδημητρίου έφτασαν τα 8,8 εκατομμύρια και για τον Ηλία Βρεττό τα 9 εκατομμύρια!

Ο ΑΝΤ1 ήταν ο πρώτος σταθμός που έφερε στην ελληνική τηλεόραση την ξεχωριστή εμπειρία του social TV και εισήγαγε το κοινό σε μια νέα, συναρπαστική εποχή τεχνολογίας, ανεβάζοντας τη διαδραστική επικοινωνία σε άλλο επίπεδο. Το DANCING WITH THE STARS III κέρδισε από την πρώτη στιγμή το ενδιαφέρον του κόσμου, που συμμετείχε όλο και περισσότερο. Κάθε εβδομάδα τα tweets σημείωναν συστηματική αύξηση, ενώ τις περισσότερες φορές το #dwts3 βρέθηκε να φιγουράρει ως το Νο1 trending topic ημέρας και Νο1 trending topic εβδομάδας.
Η αγάπη και η προτίμηση του κοινού στο DANCING WITH THE STARS ήταν μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το δημοφιλές show του ΑΝΤ1 να αναδειχτεί ως το πιο επιτυχημένο Social TV πρόγραμμα της ελληνικής τηλεόρασης!
Ο ΑΝΤ1 θα συνεχίσει να δίνει δυναμικό παρών, συνδυάζοντας αρμονικά τα τηλεοπτικά του προγράμματα με το Twitter, το Facebook και τις υπόλοιπες πλατφόρμες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου