Το Dancing With The Stars πρωταγωνίστησε από την πρώτη
στιγμή στα social media και κέρδισε αμέσως το ενδιαφέρον εκατομμυρίων
users. Την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου, βραδιά του
τελικού, η μεγάλη ανταπόκριση που είχε το show
του ΑΝΤ1 στα social media ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, κατακτώντας ένα τεράστιο ρεκόρ
και κερδίζοντας έτσι, τον
τίτλο του πιο επιτυχημένου Social TV προγράμματος της
ελληνικής τηλεόρασης.
Σύμφωνα με την εταιρία Harvantics.com η οποία ειδικεύεται
στη συλλογή και επεξεργασία στατιστικών στοιχείων για τη χρήση των social
media, προκύπτουν τα ακόλουθα στοιχεία: τη
βραδιά του τελικού τα συνολικά impressions για #dwts3 ξεπέρασαν τα 30
εκατομμύρια, καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ του ημιτελικού που ήταν
στα 11 εκατομμύρια. Επίσης, το #dwts3 χρησιμοποιήθηκε
από τους χρήστες περισσότερες από 16.500 φορές και οι τηλεθεατές ανάρτησαν tweets που ξεπέρασαν
τις 20.000! Κατά
μέσο όρο κάθε χρήστης έκανε 4 tweets για
το @DWTS3 ενώ, κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια του Live γίνονταν 1.000 tweets το λεπτό! Όσο για τους δύο φιναλίστ του
τελικού, τα impressions για τη Ντορέττα
Παπαδημητρίου έφτασαν τα 8,8 εκατομμύρια και για τον Ηλία Βρεττό τα 9
εκατομμύρια!
Ο ΑΝΤ1 ήταν ο πρώτος σταθμός που έφερε
στην ελληνική τηλεόραση την ξεχωριστή εμπειρία του social TV και εισήγαγε το
κοινό σε μια νέα, συναρπαστική εποχή τεχνολογίας, ανεβάζοντας τη διαδραστική
επικοινωνία σε άλλο επίπεδο. Το DANCING WITH THE STARS III κέρδισε από την πρώτη στιγμή το ενδιαφέρον του κόσμου,
που συμμετείχε όλο και περισσότερο. Κάθε εβδομάδα τα tweets σημείωναν
συστηματική αύξηση, ενώ τις περισσότερες φορές το #dwts3 βρέθηκε να φιγουράρει
ως το Νο1 trending topic ημέρας και Νο1 trending topic εβδομάδας.
Η αγάπη και η προτίμηση του κοινού στο DANCING WITH THE
STARS ήταν μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το
δημοφιλές show του ΑΝΤ1 να αναδειχτεί ως
το πιο επιτυχημένο Social TV πρόγραμμα της ελληνικής τηλεόρασης!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου