Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Βγήκαν βόλτα γυμνοί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης




Τις τελευταίες ημέρες όλοι έχουμε προσέξει την ξαφνική άνοδο θερμοκρασίας, που δεν είναι φυσιολογική για την εποχή.


Δύο όμως συμπολίτες μας δεν άντεξαν και πέταξαν όλα τους τα ρούχα. Αν έμεναν σπίτι τους θα ήταν φυσιολογικό, οι ίδιοι όμως αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν βόλτα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στην περιοχή της Ζεύξιδος.



δείτε το βιντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου