Προ ημερών «ήρθες πιο κοντά» με τη Δικαιοσύνη, με αφορμή την κατάθεσή σου, με την ιδιότητα του συνιδιοκτήτη νυχτερινών μαγαζιών διασκέδασης, στη δίκη κυκλώματος εκβίασης και τοκογλυφίας, στη Θεσσαλονίκη. Τι σου έμεινε από αυτό;
Δεν έχω να πω και πολλά. Ήταν αναπάντεχα θετική εμπειρία για μένα, γιατί βρέθηκα αντιμέτωπος με μια ιδιαιτέρως και ουσιαστικά σοβαρή -και όχι σοβαροφανή, έδρα- με μια πολύ αξιόλογη πρόεδρο. Πολύ ελπιδοφόρο όλο αυτό για τον ταλαιπωρημένο χώρο της Δικαιοσύνης. Και επειδή είχα πληροφορηθεί ότι άκουσαν διάφορα απίστευτα αυτοί οι άνθρωποι, πήγα ως μάρτυρας όταν με καλέσανε, είπα όλη την αλήθεια (σε όλο τον πλανήτη γη, τα νυχτερινά μαγαζιά πληρώνουν για την προστασία και την ασφάλειά τους σε περιπτώσεις μικροεπεισοδίων), κάτι που έτσι και αλλιώς θα έκανα, και χάρηκα αν τους βοήθησα (έστω και λίγο) για να καταλήξουν σε κάποια συμπεράσματα.
gossip-tv/nasos blog
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου