Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Η Νατάσσα από τα "Με τα παντελόνια κάτω" εξομολογείται!

Είναι 24 χρονών και σε λίγο καιρό κλείνει ένα χρόνο τηλεοπτικής της παρουσίας.Λίγοι είναι οι νέοι
ηθοποιοι που βρίσκονται φέτος στην τηλεόραση,όμως η Μαίρη Νέγρη ή αλλιώς Νατάσσα από το "Με τα παντελόνια κάτω" δηλώνει παρούσα.Για πάμε να δούμε τι μας είπε...

Δεύτερη χρονιά για το "Με τα παντελόνια κάτω".Τι έχει αλλάξει σε σένα και στη σειρά?

Στην ζωή μου δεν έχει αλλάξει τίποτα! Στη σειρά απλά ωριμάζοντας σιγά σιγά και αποκτώντας περισσότερη οικειότητα με τους συναδέλφους μου πιθανόν να ανταποκρίνομαι καλύτερα στις απαιτήσεις του ρόλου μου.

Φέτος το σήριαλ συνεχίζει να είναι πρώτο στην ώρα του.Τι πιστεύεις ότι φέρνει την επιτυχία?

Η σειρά αντανακλά την πραγματικότητα που ζούμε και ο καθένας βλέπει κάτι απ' τον εαυτό του μέσα εκεί. Όλοι οι ηθοποιοί διαχειρίζονται τον ρόλο τους άψογα.Και αυτά τα δύο περνάνε άμεσα στον θεατή!

Δεύτερη χρονιά βρίσκεσαι ανάμεσα και στην έρημη showbiz.Πως ειναι τελικά αυτός ο χώρος?

Ακόμα δεν έχω κολυμπήσει στα βαθιά για να σου πώ..

Φέτος τα ερωτικά σου στα "Παντελόνια" είναι σε πρώτο πλάνο.Πως στην έχεις ψυχολογήσει σε αυτό τον τομέα?

Ο ρόλος που κάνω ,η Νατάσσα, ειναι τελείως απρόβλεπτος..πραγματικά δεν ξέρω πως θα ειναι από επεισόδιο σε επεισόδιο στα ερωτικά!

Έχεις βρεθεί ή θα βρισκόσουν ποτέ σε ερωτικό τρίγωνο?

Εν αγνοία μου μπορει να εχω βρεθει.Εν γνώση μου Ποτε!



Η σχέση σου με τον νέο πατέρα σου Αντώνη ή αλλιώς beautiful έχει φέτος βελτιωθεί.Θα συνεχίσει αυτό?Τι άλλαξε?

Δεν ξέρω αν έχει βελτιωθεί ή κάποιες περιστάσεις μας έφεραν κοντά ,για κάποιο σκοπό πάντα, αλλα νομίζω οπώς φαίνεται προς το παρόν κινείται στα ίδια κύμματα.

Πως θα ήθελες να εξελιχθεί ο ρόλος της Νατάσσας?

Θα ήθελα απλά να δώ κ άλλες πτυχές του ρόλου μου..τίποτα περισσότερο..τίποτα λιγότερο.

Πλέον τα νέα πρόσωπα στην τηλεόραση είναι λίγα και οι δουλειές ελάχιστες.Αισθάνεσαι τυχερή ή απλά ταλαντούχα?

Φυσικά και αισθάνομαι τυχερή!Έιναι πολύ δύσκολα πλέον τα πράγματα για ένα παιδί που βγαίνει τώρα στο επάγγελμα.Επίσης πιστέυω στην τύχη και στην εργατικότητα!Το ταλέντο πάει χαμένο εαν δεν το καλλιεργήσεις!Οπότε θέλει σκληρή δουλειά και αγάπη!

Πως σε αντιμετωπίζει ο κόσμος στο δρόμο?

Με αντιμετωπίζει θέτικα...συνήθως μου μιλάνε και μου αφήνουν θετικά και όμορφα σχόλια!Είναι πολύ αναζωογονητικό να εισπράτεις αγάπη!

Είσαι σε εβδομαδιαία σειρά.Το καθημερινό πως σου ακούγεται σαν μελλοντικό πλάνο?

Δεν έχω κανένα πρόβλημα!Γιατί όχι!Δουλειά είναι!

Τα τούρκικα σήριαλ πως τα βλέπεις?

Η αλήθεια είναι πως δεν παρακολουθώ.Αλλα ελάχιστα που έτυχε να παρακολουθήσω είπα οτι κάνουν καλές δουλειές με μεγάλες παραγωγές.



Καριέρα ή Οικογένεια?

Θέλω και τα δύο!Θέλω πρώτα απ' όλα να γίνει δουλειά μου η υποκριτική..και αργότερα έρχονται και τα υπόλοιπα.Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή....!

Θα πήγαινες στο Dancing with the stars ή στο Your face sounds familiar?

Εάν μου γίνει τέτοια πρόταση τότε το σηζητάω.

Πως κρίνεις την τηλεόραση του 2013?

Βλέπω οτι γίνονται καινούρια πράγματα και με ευχαριστεί πολύ!Μακάρι να συνεχίσει έτσι!

Στο επεισόδιο της Δευτέρας χώρισες τον "υποτιθέμενο" γιο του Αντώνη επειδή είπε ψέμματα.Στη σχέση τι δεν θα συγχωρούσες ποτε?

Δεν συγχωρώ το ψέμα και την απιστία.Είναι απ' τα πράγματα που μου καταστρέφουν αυτό που έχω δημιουργήσει στο μυαλό μου.Και να τα συγχωρέσω...θα σκέφτομαι συνέχεια το συμβάν και θα καταστρέψω άθελα μου αργά ή γρήγορα αυτό που υπάρχει.

Η πιο ακραία αντίδραση σε χωρισμό?

Δεν είχα ποτέ ακραία-ακραία αντίδραση.

Μιας που έρχονται Χριστούγεννα θα ήθελα να μου πεις την πρώτη εικόνα που σου έρχεται όταν ακούς αυτή τη γιορτή?

Αη-Βασίλης!Και δώρα!Πολλά δώρα!!!

Αγαπημένη ταινία,αγαπημένο πρόγραμμα στην τηλεόραση και αγαπημένο είδος μουσικής?

Χμμμ....δεν είχα ποτέ αγαπημένα!Γενικότερα μαρέσουν πολλές ταινίες!Στην τηλεόραση τα φιλαράκια δεν τα χάνω ποτέ,εδώ και χρόνια!Και από μουσική ακούω σχεδόν τα πάντα..ανάλογα την διάθεση..αλλα έχω μια λατρεία στις μπαλάντες,ποπ,τζάζ..και πάει λέγοντας...

Μια που είμαστε στον Loveradio τι ρόλο έχει γενικα ο έρωτας στη ζωή σου ?

Ο έρωτας ειναι απαραίτητος κατά την γνώμη μου..δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αγάπη και έρωτα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου