Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Αποκλειστικό : Χρήστος Πάτρικ Πατριαρχέας μιλάει για όλους και για όλα στην πρώτη του επίσημη συνέντευξη στο ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ


 Ο Χρήστος Πάτρικ Πατριαρχές ένας άνθρωπος με πολύ χιούμορ.Έγινε γνωστός από της επιτυχημένες σατιρικές εκπομπές του ,από τα βίντεο του στο Youtube και από τα καυστικά του σχόλια στο Facebook.

Ο Χρήστος Πάτρικ Πατριαρχέας μας μιλάει για όλους και για όλα στο EKKENTRIKO BLOG SPOT απολαύστε τον.


 Χρήστο Πάτρικ μίλησε μας για τα παιδικά και ανέμελα χρόνια στη Καλαμάτα και τα χωριά της.

- Ακριβώς όπως το είπες! Ανέμελα χρόνια. Χωρίς tablet και πολλές επαφές με την τεχνολογία. Ήταν τα χρόνια που οι παρέες μαζεύονταν τ' απογεύματα στα πεζοδρόμια, τις αλάνες και τα προαύλια των σχολείων. Έκαναν chat στις αυλές και likes με σφαλαρίτσες στον σβέρκο. Η Καλαμάτα -θεωρώ- ότι είναι απ΄τις πιο ωραίες επαρχίες στην Ελλάδα, για να μεγαλώσει ένα παιδί. Θυμάμαι την ανεμελιά, τα ηλιόλουστα καλοκαίρια γεμάτα βουτιές στο "Τετράγωνο" και πολλές πολλές βόλτες με το ποδήλατο. Τα απογεύματα του φθινοπώρου, μπάσκετ και ποδόσφαιρο με τα παιδιά στο γηπεδάκι του 13ου δημοτικού σχολείου Καλαμάτας. Τι να πρωτοθυμηθώ; Θα μπορούσα να σου γράφω για ώρες, καταστάσεις κι αναμνήσεις γεμάτες νοσταλγία.

 Τώρα.Για τα χρόνια στο χωριό. Εδώ είχαμε πολλά θέματα μέχρι να ενταχθώ στην ομάδα των "παιδιών του χωριού". Όλοι με θεωρούσαν "εξωγήινο" και με έκαναν πέρα απ' τους κύκλους τους όταν ήμουν μικρός. Είχα πέσει θύμα buylling της εποχής. Κατά περίεργο τρόπο αυτό συνέβαινε μόνο στο χωριό. Για κάποιο λόγο, όλους τους απωθούσα. Οι καιροί όμως άλλαξαν, ο τροχός γύρισε και τώρα ΌΛΟΙ αυτοί μ' έχουν ανάγκη για να περάσουν το καλοκαίρι τους.

 Θα τα παρατούσε όλα για να γυρίσεις πίσω στην Καλαμάτα;Είναι ένας μακροπρόθεσμος στόχος;

- Όχι, δε θα τα παρατούσα όλα για να γυρίσω στην Καλαμάτα. Το μόνο σίγουρο όμως είναι, ότι θέλω ακόμα μια δεκαετία της ζωής μου να την περάσω εκεί. Για παράδειγμα, αυτήν την περίοδο που μπαίνει η άνοιξη και ο καιρός ζεσταίνει, θα ήθελα σαν τρελός να ήμουν εκεί.

 Ζεις στην Αλεξανδρούπολη.Ποιες οι διαφορές του Αλεξανδρουπολίτη από τον Καλαματιανό;

 -Ζω στην Αλεξανδρούπολη οκτώ χρόνια. Είναι -σχετικά- όμορφη πόλη, αλλά δε τα κατάφερε ως τώρα να με κερδίσει ουσιαστικά. Ούτε εγώ βέβαια, μπόρεσα να προσαρμοστώ απόλυτα εδώ. Σίγουρα, η Αλεξανδρούπολη είναι πιο "κλειστή" κοινωνία. Στην Καλαμάτα, νομίζω πως οι κάτοικοι είναι πιο χαρούμενοι, πιο χαμογελαστοί. Στην Αλεξανδρούπολη όμως, γνώρισα σημαντικούς ανθρώπους, που με ώθησαν και με οδήγησαν να κάνω πράγματα που μου ταιριάζουν και ποτέ δεν τα είχα φανταστεί.


 Υπάρχει κάποια άλλη πόλη ή χώρα που θα ήθελες να ζεις εκεί;

- Σίγουρα θα ήθελα να ζήσω μια πενταετία στην Αθήνα. Την λατρεύω αυτή την πόλη. Έχει να μου δώσει πολλά κι όταν την επισκέπτομαι, συνεχώς ανακαλύπτω ωραία πράγματα. Τώρα, νομίζω ότι θα μπορούσα να ζήσω στο εξωτερικό. Θα μπορούσα να ζω στην Αμερική, στις Η.Π.Α. Αυτή τη χώρα την αγαπώ για να την μισώ. Μπορεί να την ειρωνεύομαι και να την σατιρίζω συνεχώς, αλλά πάντα θα ονειρεύομαι λαχταριστά χάμπουργκερ, βόλτες με πατίνια στο Μαϊάμι, υγρές νύχτες στα μπαρ του Τέξας και ηλιόλουστα καλοκαίρια γεμάτα έρωτα στην Καλιφόρνια και στο Αρκάνσας.


Ο Χρήστος Πάτρικ Πατριαρχέας τι επαγγέλλεται; Και πιο ήταν το επάγγελμα που ονειρευόσουν να κάνεις από μικρός;
  
-Ο Χρήστος Πάτρικ Πατριαρχέας είναι Μάγειρας. Το επάγγελμα που ονειρευόμουν να κάνω από μικρός ήταν "Ν' αράζω μόνος μου".


 Το θέατρο και οι ραδιοφωνικές εκπομπές πως ήρθαν στη ζωή σου; Θα ήθελες να είναι αυτά το κύριο επάγγελμα σου;


- Το θέατρο και οι ραδιοφωνικές εκπομπές ήρθαν στη ζωή μου πριν τέσσερα χρόνια, εδώ στην Αλεξανδρούπολη. Θα ήθελα ν' ασχοληθώ πιο επαγγελματικά και με τα δύο. Όταν μου δοθεί μια καλή ευκαιρία θα το κάνω. Ίσως να το κυνηγήσω κι ο ίδιος, όπως άλλωστε έκανα και με τα δύο. Χτύπησα πόρτες, έκλεισα ραντεβού κι έτσι ξεκίνησα ν' ασχολούμαι.


 Άν θές να τα μαθάινεις όλα πρώτος από όλους τότε μπες στην παρέα του ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟΥ στο Facebook...εδώ


Στην προσπάθεια αυτή κλειστές πόρτες συνάντησες;;


-Όχι, ποτέ. Αντιθέτως, όλοι με δέχτηκαν με χαμόγελο κι ενθουσιασμό. Τους έλεγα τι ακριβώς ήθελα να κάνω κι αυτοί το δέχονταν και το υποστήριζαν. Δεν ζητούσα -άλλωστε- παράλογα πράγματα.


 Λίγα λόγια γι την εκπομπή σου στο ραδιόφωνο.Το περιέχομενο της;Που την ακούμε και πότε;

- Χα! Η εκπομάρα μου! Το μωρό μου, το παιδί μου. Η ιδέα γεννήθηκε το 2009. Ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό. Είχα βαρεθεί τους ερωτιάρηδες, σαλιάρηδες και αγαπούληδες των ραδιοφώνων, με την ψεύτικη εκφρασιολογία, τα ζουμιά και τα μέλια. Όταν ξεκίνησα να κάνω σκέψεις γι αυτή την εκπομπή, ήξερα απ' την αρχή τι ήθελα να είναι. Μια εκπομπή σατυρική, χιουμοριστική, λίγο κίτρινη και με στόχο τον ακροατή. Το όνομα της εκπομπής είναι SatirDay που σημαίνει "ημέρα σάτιρας". Η εκπομπή θα γινόταν κάθε Σάββατο (Saturday) κι έτσι το Satur έγινε Satir. Τον πρώτο χρόνο η εκπομπή γινόταν στον "Ελληνικός fm" κάθε Σάββατο 12 με 2 το μεσημέρι, όπως και το μισό του δεύτερου χρόνου. Έπειτα πήρα μεταγραφή στον "Maximum fm" και η εκπομπή έγινε απογευματινή. Κάθε Σάββατο λοιπόν 7 με 9 το απόγευμα, με ακούτε εκεί (www.radiomax.gr).

 Θεωρώ ότι είναι μια εκπομπή θεότρελη και κανένας άλλος δεν κάνει κάτι παρόμοιο -προς το παρόν- στην Αλεξανδρούπολη. Να επισημάνουμε πως δεν είναι μια μουσική εκπομπή με τραγουδάκια κι αφιερωσούλες, αλλά μια εκπομπή με γέλιο, κράξιμο, ειρωνεία, σάτιρα και πολλά διαφορετικά κι άγνωστα μουσικά ακούσματα από Εθνικό Σταρ, Στέλλα Μπεζαντάκου, Έφη Θώδη, Λάμπη Ρόγα, Γιάννη Φλωρινιώτη και πολλά άλλα είδωλα. Στην ουσία είναι ένας κωμικός μονόλογος, ένα ραδιοφωνικό one man show.


 Πιστεύεις θα μπορούσε αυτή η εκπομπή να συμπεριελήφθη σε ένα μεγάλο ραδιοφωνικό σταθμό; Μια πολύ πετυχημένη στα ερτζιανά της Αττικής είναι η εκπομπή του Ουγγαρέζου "Οι ΜΑΠΕΣ".Την έχεις ακούσει; Ποια η γνώμη σου για αυτή την εκπομπή;

- Όσοι ακούνε για πρώτη φορά την εκπομπή μου, ενθουσιάζονται πολύ και μου λένε μεγάλα λόγια. Αρέσει σε πολύ κόσμο, διότι το Satirday ασχολείται με όλους τους ακροατές της, έναν έναν ξεχωριστά κι αυτό αρέσει στο κόσμο. Όποιος ακούει την εκπομπάρα μας, πάντα θέλει ν ακούσει τ' όνομα του, μια διαφορετική καλησπέρα και ένα πείραγμα. Τώρα. Με ένα σωστό team και καλούς συνεργάτες, η εκπομπή αυτή -θεωρώ- ότι θα μπορούσε να σταθεί άξια σε μεγάλο ραδιοσταθμό της Αθήνας.
Την εκπομπή του Μήτσου του Ουγγαρέζου την έχω ακούσει μια-δυο φορές. Καλός συνάδελφος ο Δημήτρης, αλλά δε νομίζω να μπορεί ν αγγίξει την τρέλα του Πατριαρχέα. Μη ξεχνάς ότι αυτοί είναι ολόκληρη ομάδα κι εγώ είμαι ένας! Θα μπορούσα να συνεργαστώ στο μέλλον με τον Μήτσο.

 Ποιο είναι το πιο αστείο περιστατικό που έχει συμβεί στον αέρα του Satirday αυτά τα δύο χρόνια;
 -Πω πω! Είναι πολλά! Σε κάθε εκπομπή όλο και κάτι αστείο θα συμβεί. Στην τελευταία εκπομπή, έβγαλα στον αέρα της εκπομπής, κάποιον παππού από κάποιο χωριό του Έβρου, που είχε γράψει και ήθελε ν' απαγγείλει ένα ποίημα για την Γιορτή της γυναίκας. Με το ζόρι κρατιόμουν για να μην σκάσω στα γέλια. Όταν συντονίζονται γυναίκες στην εκπομπή τα ραδιοφωνικά "πεσίματα" είναι ότι καλύτερο. Στα εικοσάλεπτα του σκυλά, ο κόσμος νταλκαδιάζεται και γράφει τα δικά του, για τις πρώην, τους έρωτες και τα πιόματα που ρίχνει. Επίσης και οι φάρσες που δεν είναι οργανωμένες από πριν κι όλα είναι αυθόρμητα. Επίσης η περίοδος του Κλαρινογαμπρού με τις συνεντεύξεις και τα πειράγματα στους κλαρινογαμπρούς ακροατές. Μέχρι και τα τραγούδια που παίζουν στην εκπομπή είναι αστεία από μόνα τους. Βέβαια μεγάλο ρόλο στην εξέλιξη της εκπομπής παίζει και η δική μου διάθεση, που συνήθως μετά το πρωώτο πεντάλεπτο φτιάχνει πάντα.


 Ποιες είναι η πήγες έμπνευσης και σάτιρας του Χρίστου Πάτρικ Πατριαρχέα. Οι προσωπικές σου ιστορίες; Οι ιστορίες φίλων; Οι επικαιρότητα (π.χ πολιτικές εξελίξεις),οι οικογενεια,οικογενειακές στιγμές σου;

- Ξεκινάμε με την οικογένεια. Η μάνα μου και ο πατέρας μου είναι κωμικές φυσιογνωμίες και άνθρωποι με πολύ χιούμορ και οι δύο. Τους αρέσουν πολύ τα πειράγματα και τα καυστικά σχόλια. Οι προσωπικές μου ιστορίες είχαν και θα έχουν πάντα κι αυτές μια κωμική πλευρά. Οι φίλοι και οι παρέες αποτελούν μεγάλη πηγή έμπνευσης και άντλησης αστείων. Η επικαιρότητα είναι από μόνη της τραγελαφική και μου δίνει μεγάλα εναύσματα. Γενικά η ωμή πραγματικότητα και η ανιαρή καθημερινότητα αν αποδοθούν με σωστό τρόπο, γίνονται αυτόματα η μεγαλύτερη κωμωδία.



 Ποιες είναι η αγαπημένες σου ατάκες;; Η ατάκες που χρησιμοποιείς στην ζωή σου;;

- Οι λέξεις που χώνω συνέχεια σε ατάκες είναι: "σκληρό", "δύσκολο", "πάτωσες", "βλαχάρα", "ου να μου χαθείς", "εκεί χάμου", "έγινε μαλακία", "ψηλέ μπες στη φάση" και "talk to my hand bitch". Oι περισσότερες, οι καλύτερες και οι πιο αυθόρμητες ατάκες όμως βγαίνουν στις καθημερινές συζητήσεις. Μπορεί μια περίεργη έκφραση του προσώπου μου να δημιουργήσει τα πιο ηχηρά γέλια. Μια σύσπαση στο χαμόγελο ή την μουντρουχιά μου μπορεί να κάνει τον άλλον να γελάσει εύκολα! Οι αγαπημένες μου ατάκες από άλλους, είναι οι καυστικές του Τζίμη Πανούση και οι πανούργες ατάκες της Μαλβίνας Κάραλη.
 Αν δεν υπήρχαν άτομα και προσωπικότητες σαν κι αυτές, θα είχαμε ακόμα θεοκρατία του Ιράν στην χώρα αυτή.

 Οι σχέση σου με τα κοινωνικά δίκτυα;Ξέρω ότι είσαι ένας πολύ ενεργός χρήστης του Facebook. Ποιος είναι τελικά ο λόγος για τον οποίο έχουμε εθιστεί σ' αυτόν τον κόσμο..τον κόσμο του facebook;;

- Ισχύει. Είμαι ενεργός χρήστης του facebook και πολύ τακτικός. Θέλω ότι ανεβάζω να έχει νόημα. Να προκαλεί γέλιο ή συγκίνηση ή και προβληματισμό ακόμα. Γουστάρω πάρα πολύ την τρολιά, αυτό το νέο είδος σάτιρας, όπως επίσης και τα καυστικά σχόλια. Προσωπικά το διαδίκτυο μου δίνει ελευθερία έκφρασης. Μπορώ να γράφω και να λέω την άποψη μου ωμή, όπως είναι. Υπάρχει βέβαια κι εδώ η λογοκρισία, αλλά όχι στον βαθμό που υπάρχει στ΄ άλλα μέσα επικοινωνίας. Ο κόσμος στρέφεται γενικά προς το διαδίκτυο και μετακομίζει. Αφήνει ή έχει αφήσει πίσω του ήδη την τηλεόραση, τις εφημερίδες, τα περιοδικά και το ραδιόφωνο και στρέφεται αποκλειστικά στο ίντερνετ. Αυτό γίνεται διότι όλοι μας έχουμε βαρεθεί απ' τα ανακυκλωμένα και τα ίδια που προβάλει η τηλεόραση. Πλέον έχει χαθεί η πρωτοτυπία και τα κανάλια είναι όλα στοιχειωμένα με πρόσωπα που κατά πλειοψηφία μισεί και σιχτιρίζει ο ελληνικός λαός. Γενικά σε όλα τα μέσα, νομίζω χρειάζεται ανανέωση. Τώρα, το facebook είναι μια μεγάλη συζήτηση. Το θέμα είναι τι ψάχνει ο καθένας να βρει μέσα σ' αυτή τη σελίδα. Εγώ, για παράδειγμα, μ' αρέσει να γράφω ολόκληρα κατεβατά, μικρά διηγήματα, σατιρικά δοκίμια, πεζά με πολύ φαντασία και να τα μοιράζομαι με τους φίλους μου. Να τους κάνω να γελάνε και να μπαίνουν στην διαδικασία του σχολιασμού. Επίσης, μη ξεχνάμε ότι τα τελευταία χρόνια, κλεινόμαστε όλο και περισσότερο στον εαυτό μας και στο σπίτι (οικονομικοί - ψυχολογικοί παράγοντες) κι έτσι το facebook γίνεται μια ρηχή διέξοδος απ' τα ουσιαστικά προβλήματα μας.

Καμάκι μέσω facebook έχεις κάνει;
- Είναι πολύ λίγες οι φορές που έχω κάνει καμάκι μέσο facebook. Γενικά δεν είμαι απ' τους τύπους με τα ψεύτικα προφίλ του τύπου "Πάνος έντονο", "Γιάννης 20πόντοι", "Κλεομένης Για σένα" και "Στάθης εχεμύθεια". Δέχομαι πάρα πολλά αιτήματα φιλίας ενώ εγώ κάνω σπάνια. Δε σου κρύβω ότι μου την έχουν πέσει διάφορες ανυποψίαστες κορασίδες, πολλές φορές. Μου αρέσει να τους μιλάω και να τους περιγράφω τον ερωτικό μου εαυτό. Είναι αρκετές αυτές που ποθούν το υγρό κορμί του Χρήστου Πάτρικ Πατριαρχέα κι εγώ προσπαθώ μέσω του γραπτού λόγου να τους δημιουργήσω φαντασιώσεις, αλλά ως εκεί. Μ' αρέσει πολύ αυτό που αποκαλούμε καυλάντα και σοτάρισμα. Βέβαια αυτό αρέσει σε όλους νομίζω.


 Θα πήγαινες ραντεβού με κοπέλα μέσα από το facebook;

 -Εννοείται πως έχω πάει και είχε και ωραία κατάληξη.

-Έχω βγει βέβαια και σε ραντεβού που η κατάληξη δεν ήταν και η καλύτερη.



 Τι πρέπει να έχει μια γυναίκα για να σε κερδίσει και να κολλήσεις τρελά;

Ο Μεγάλος έρωτας της ζωής μου, θα εμφανιστεί σαν όραμα. Θα είναι μια οπτασία με γαλάζιο φόρεμα και όξινη σκέψη. Θα με παίρνει τηλέφωνο τα μελαγχολικά απογεύματα της Τρίτης και τις Κυριακές θα περπατάει δίπλα μου στην παραλία. Θα είναι μια λάμψη κι ένα φως στον σκοτεινό ουρανό της ζωής μου. Θα είναι ο έρωτας της Κυριακής που θ' αλλάξει την καθημερινότητα μου. Θ' ακούει Άννα Βίσση και θα πλένει τα πιάτα με ξεχωριστό τρόπο. Δε θα χαλάει όλο το ζεστό νερό όταν κάνει ντους και θα μου κάνει παρατήρηση όταν δε σηκώνω το καπάκι της τουαλέτας. Το πλάσμα αυτό θα συμπορεύεται με τα όνειρα μας και θα μου χαμογελά κάθε πρωί. Θα πρέπει να δημιουργεί προβληματισμούς με το βλέμμα της και να μου του λύνει τη στιγμή που πρέπει. Η γυναίκα που θα κερδίσει πραγματικά τον Χρήστο Πάτρικ Πατριαρχέα, πρέπει να είναι ο ενθουσιασμός της Άνοιξης και παράλληλα η πρώτη βροχούλα του μελαγχολικού Φθινοπώρου.

  • Είσαι υπέρ του one night stand; Ποια είναι η γνώμη σου για τα σημερινά κορίτσια;

- Δεν ξέρω αν είμαι υπέρ ή κατά. Αν κάποιος ή κάποια νομίζει ότι επιβεβαιώνει τον εαυτό του-ης μέσω του One night stand, μπορεί να συνεχίσει να το κάνει. Προσωπικά δεν μπήκα στον κόπο τέτοιων ερωτικών περιπτύξεων. Τα σημερινά κορίτσια, αναζητούν την επιβεβαίωση περισσότερο απ' τις γιαγιάδες μας. Τα σημερινά -πολύ μικρά- κορίτσια, σίγουρα παρεκτρέπονται περισσότερο απ' τις παλιότερες γενιές και τα περισσότερα απ' αυτά χάνουν την παιδικότητα τους από νωρίς. Τα αγόρια της γενιάς μου, στην ηλικία των δεκαέξι, πίστευαν ότι το αιδοίο της γυναίκας βρίσκεται κάπου στην κοιλιά, μέχρι που ο μεγαλύτερος ξάδερφος απ΄την Αθήνα τους έφερε το πρώτο τους πορνοπεριοδικό. Τα κορίτσια της γενιάς μου στα δεκαέξι, έπαιζαν σχοινάκι κι έγραφαν σε λευκώματα και ημερολόγια για τον Dicaprio, τον Ρουβά και τον Ricky Martin. Σήμερα τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Οι ηλικίες χάνουν την ταυτότητα τους και η παιδικότητα πηγαίνει περίπατο από πολύ νωρίς.
  
Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 10 χρόνια ;;
- Στα 37 μου πιστεύω όλα να είναι διαφορετικά. Η δουλειά μου, οι υποχρεώσεις μου, η ιδιότητα μου, τα θέλω μου, η σκέψη μου, η πόλη που ζω. Σίγουρα όμως θ΄ αναζητώ -ακόμα- τους ξεθυμασμένους έρωτες στις ιδρωμένες νύχτες, με μουσικά ακούσματα, βουβές σκέψεις, λίγο κρασί και τσιγάρο. Δε με φαντάζομαι παντρεμένο, με στεγαστικό δάνειο, παιδιά, πεθερικά, τραπεζομαζέματα και ψιλο-υποκριτικές καταστάσεις. Δεν είμαι κατά όλων αυτών των ιδεών, απλά θέλω να τα φαντάζομαι τα πράγματα κάποιος διαφορετικά. Σε δέκα χρόνια θα ήθελα να έχω βρει την δικιά μου Ιθάκη, την προσωπική. Σε δέκα χρόνια θα ήθελα να βρίσκομαι σε έναν χώρο, όπου θα κάνω πράγματα όμορφα και θα είμαι πιο ευτυχισμένος και δημιουργικός από ποτέ.

 Υ.Γ. Σε δέκα χρόνια, επίσης, θα ήθελα να έχω τελειώσει το βιβλίο μου.

Χρήστο Πάτρικ Πατριαρχέα σε ευχαριστούμε πολύ για την ωραία και απολαυστική συνέντευξη,σου ευχόμαστε να γίνουν όλα τα όνειρα σου πραγματικότητα και να συνέχισεις να μας διασκεδάζεις...!



Άν θές να τα μαθάινεις όλα πρώτος από όλουες τότε μπες στην παρέα του ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟΥ στο Facebook...εδώ

2 σχόλια: