Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Ελεονώρα Μελέτη: «Θα ήμουν πιο ευτυχισμένη αν δεν με ήξερε κανείς»



Η γνωστή παρουσιάστρια μίλησε για όλα!

Για τα δημοσιεύματα που γράφονται κατά καιρούς για την εκπομπή της και τις σχέσεις της, μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό «HELLO!», ενώ όλο ειλικρίνεια αποκάλυψε πως είναι έτοιμη να ερωτευτεί ξανά.


- Σας έχουν κουράσει τα δημοσιεύματα που γράφονται τελευταία για την εκπομπή σας;
«Πλέον αυτού του είδους τα δημοσιεύματα για μένα είναι ρουτίνα. Γράφονται και αναπαράγονται, σχεδόν copy-paste, από το 2005. Το μόνο που αλλάζει είναι το έτος και το όνομα της εκπομπής. Όχι δεν με έχουν κουράσει, απλώς κάποιες φορές με στεναχωρούν. Νομίζω ότι είναι καιρός κάποιοι να το πάρουν απόφαση ότι υπάρχω στην τηλεόραση! Το πολεμάνε να φύγω 10 χρόνια, αλλά δεν τους έχει κάτσει! Και στην τελική, δεν έχουν εκείνοι κουραστεί να βγαίνουν κάθε φορά αναξιόπιστοι και ανακριβείς όταν το ρεπορτάζ τους δεν επαληθεύεται;».

- Είστε πολλά χρόνια μπροστά από τις κάμερες. Πώς έχει επηρεάσει αυτό τις σχέσεις σας;
«Αισθάνομαι ότι μπορεί να με έχει πάει πάρα πολύ πίσω σε προσωπικό επίπεδο. Θεωρώ ότι θα ήμουν πιο ευτυχισμένη εάν δεν με ήξερε κανείς».

Ακόμα, η παρουσιάστρια του STAR δεν δίστασε να αναφερθεί στην τελευτάια της σχέση ενώ τόνισε πως είναι έτοιμη να ζήσει ξανά τον έρωτα. «Το Σεπτέμβριο έκανα ένα λάθος, βγήκα και είπα ότι είμαι σε σχέση. Με τον άνθρωπο αυτό χωρίσαμε τέλη Οκτώβρη- αρχές Νοεμβρίου. Ήμουν πέντε μήνες χωρισμένη και διάβαζα ότι ήμουν μαζί του. Τώρα, είμαι ανοιχτή στο να ερωτευτώ αλλά όταν γίνει δεν θα σας το πω»., είπε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου