Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Ελένη Μενεγάκη: Οι ελιές, οι φωτογραφίες και η ενόχλησή της από τα σχόλια: «Λυπάμαι...»



Δύο φωτογραφίες της από την ώρα που μάζευε ελιές στην αγαπημένη της Άνδρο ανέβασε στο instagram η Ελένη Μενεγάκη.

«Ποσό μου αρέσει να μαζεύω τις ελιές που θα φτιάξω μόνη μου...» σχολίασε η παρουσιάστρια στη μία φωτογραφία, ενώ στην άλλη έγραψε «Ανακάλυψε τι σε κάνει ζωντανό και δώσε περισσότερη χαρά στη ζωή σου», ωστόσο υπήρξαν κάποιες followers που αμφισβήτησαν αν ασχολήθηκε μόνη της με τις ελιές.


Τα σχόλια αυτά προκάλεσαν την ενόχληση της Ελένης, που απάντησε σε μία followers της, η οποία της έγραψε «Η ομορφιά της φωτογραφίας θα ήτανε αν πραγματικά έδειχνες ποιοι μάζεψαν τις ελιές... Ποιος έγραψε το μήνυμα... Ποιος τράβηξε τη φωτο».
«Λυπάμαι... Εγώ μάζεψα τις ελιές, εγώ έγραψα το μήνυμα (είναι η φιλοσοφία της ζωής μου και την φωτο την τράβηξε ο άντρας μου)! Τις ελιές εγώ θα τις κάνω, όπως κάθε χρόνο τα τελευταία 9 χρόνια!» ήταν η απάντηση της παρουσιάστριας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου