Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Survivor: Ο Στέλιος Κρητικός “αδειάζει” Δαλάκα – Ξένια για την “κλίκα” και τις ψηφοφορίες!



«Ειπώθηκε από δύο παιδιά της ομάδας μου ότι εμείς τα αγόρια έχουμε κάνει μια κλίκα. Εγώ από την πρώτη ψηφοφορία έχω πει ότι ψηφίζω αγωνιστικά και τον κοιτάζω στα μάτια».



Ενώ αρχικά οι Διάσημοι του Survivor τα πήγαιναν καλά μεταξύ τους, εδώ και αρκετό καιρό το… κλίμα έχει στραβώσει. Το θέμα με τις κλίκες και τις παρέες είναι πιο έντονο από ποτέ, με τον Στέλιο Κρητικό να “αδειάζει” Δαλάκα – Ξένια στο συμβούλιο.
«Ειπώθηκε από δύο παιδιά της ομάδας μου ότι εμείς τα αγόρια έχουμε κάνει μια κλίκα. Εγώ από την πρώτη ψηφοφορία έχω πει ότι ψηφίζω αγωνιστικά και τον κοιτάζω στα μάτια. Η Ελένη και η Κωνσταντίνα που έχω ψηφίσει μέχρι σήμερα έχουν πει ότι είναι οι δύο πιο αδύναμες παίκτριες. Τα παιδιά που έχουν πει ότι εγώ είμαι κομμάτι της κλίκας…

Η Κατερίνα στο πρώτο συμβούλιο ψήφισε τον Αλέξανδρο Παρθένη και μετά από λίγο καιρό είπε ότι “είπα αγωνιστικά, αλλά ήταν λάθος που τον ψήφισα”. Στο δεύτερο συμβούλιο ψηφίζει την Ελένη που είναι φίλη της και την επόμενη μέρα ακριβώς λέει “αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, δεν θα ψήφιζα την Ελένη”.

Στο τρίτο συμβούλιο έρχεται η Ξένια και λέει ότι “ψηφίζω τον Δρυμωνάκο γιατί πεινάει” και μας πήρες τρεις μέρες, να φτάσουμε εδώ στο συμβούλιο και να πούμε ανοικτά πώς θεωρούμε ότι πρέπει να ψηφίζουμε για να μας πει τελικά ότι ήταν συναισθηματικό.

Και φτάνουμε στην τέταρτη ψηφοφορία που λέει η Κατερίνα ότι “εγώ δεν ψηφίζω κοπέλες. Ψηφίζω τον Γιάννη γιατί δεν έχουμε έρθει κοντά, αλλά αν ψήφιζα αγωνιστικά, θα ψήφιζα τον Μιχάλη”. Οπότε, αν λοιπόν υπάρχει αυτή η κλίκα, σημαίνει ότι προχθές συνωμοτήσαμε όλοι μαζί, μια κλίκα, για να ψηφίσουμε την Κωνσταντίνα. Απλά επειδή έπεσαν όλες οι ψήφοι μαζί», είπε μεταξύ άλλων οι Στέλιος Κρητικός.

Δείτε τι έγινε στο συμβούλιο του Survivor…

 

δες το βιντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου