Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

Ναταλία Γερμανού: «Ντρέπομαι, λυπάμαι πολύ και σας ζητώ συγγνώμη»

 



"Μου έλειψαν μόνο δύο λέξεις από τη συνέντευξη τύπου που έδωσε η Λίνα Μενδώνη. Οι δύο αυτές λέξεις είναι το: "Ζητώ συγγνώμη"...", είπε η Ναταλία Γερμανού...

Αμέσως μετά την προβολή ενός βίντεο με όσα δήλωσε η Λίνα Μενδώνη κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, η Ναταλία Γερμανού θέλησε να κάνει μια προσωπική τοποθέτηση επί του θέματος. Αρχικά, η Ναταλία Γερμανού ανέφερε:

«Εμένα προσωπικά, αν μου επιτρέπετε, σαν Ναταλία μόνο μπορώ να μιλήσω, μου έλειψαν μόνο δύο λέξεις από τη συνέντευξη τύπου της υπουργού. Οι δύο αυτές λέξεις είναι το: «Ζητώ συγγνώμη». Θα ήθελα σαν πολίτης αυτής της χώρας, σαν άνθρωπος που έχει παρακολουθήσει θέατρο, σαν άνθρωπος που παρακολουθεί της εξελίξεις, να ακούσω σαν συνέχεια του «εξαπατηθήκαμε», «μας κορόιδεψε με την τέχνη της υποκριτικής». Μου έλειψε ένα «εξαπατήθηκα και λυπάμαι πολύ γι’ αυτό, ζητώ συγγνώμη»…».


Στη συνέχεια, η Ναταλία Γερμανού είπε χαρακτηριστικά: «Εγώ σαν παρουσιάστρια εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αισθάνομαι την ανάγκη να σας ζητήσω ένα συγγνώμη και ας μην ήξερα όταν κατά καιρούς έχω καλέσει πολλούς καλλιτέχνες και έχω εκφραστεί με μεγαλοστομίες τύπου: «το στολίδι του θεάτρου», «το διαμάντι της τέχνης». Τώρα που μου τα στέλνετε και τα βλέπω, ντρέπομαι, λυπάμαι πολύ και σας ζητώ συγγνώμη χωρίς να φταίω. Παρ’ όλα αυτά το νιώθω να σας το πω αυτό το «λυπάμαι», οπότε, ιδανικά θα ήθελα να ακούσω κι ένα «συγγνώμη» και από εκείνη».


δες το βιντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου