Δεν
έφτασε στην ώρα της χθες η Έλλη Κοκκίνου και παρέμεινε αρκετές ώρες
παραπάνω στη Νέα Υόρκη. Δεν της έφτανε η καθυστέρηση που είχε η πτήση
της τρεις ώρες, την ώρα που επιβιβάστηκαν και πήγε να ξεκινήσει το
αεροπλάνο τους, συγκρούστηκε στον αεροδιάδρομο με κάποιο άλλο αεροπλάνο.
Η
Έλλη, άρχισε να απαντάει και να περιγράφει στους φίλους της στο
twitter, τι συνέβη και την ταλαιπωρία που τράβηξε: "Ακόμα Ν.Υ. είχαμε
ενα ατυχηματάκι με ένα άλλο αεροπλάνο εχθές στο διάδρομο απογείωσης
& έσπασε κομμάτι απο το φτερό μας... Ω ναι!!Συνέβη και αυτό μετα απο
3 ώρες καθυστέρησης και ενα τρακαρισματάκι με άλλο αεροπλάνο! Άντε ξανά
πίσω μετά".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου