Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Αποκλειστικό:Η Βάλια Αμπατζή μιλάει για όλους και για όλα στο ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ.



Υπάρχουν πολλοί αξιότιμοι δημοσιογράφοι στη περιφέρεια  που προσφέρουν πολλά στον τόπο τους.Τα πρόσωπα αυτά δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από της μεγάλες "φίρμες" της Ελληνικής τηλεόρασης.Μια πολύ καλή δημοσιογράφος είναι και η Βάλια Αμπάτζη η οποία μένει στην Τρίπολη Αρκαδίας.Μέσα από το ιστιολόγιο της "Βόλτα στην Τρίπολη" ενημερώνει εκατοντάδες κόσμο για της δράσεις και τα γεγονότα της Τρίπολης και διαφημίζει με τον καλύτερο τρόπο την πόλη της.


1.Βάλια πως είναι η ζωή στην όμορφη Τρίπολη;Πόσες ευκαιρίες έχει για το αντικείμενο της δουλειάς σου;


     Η ζωή στην Τρίπολη είναι αρκετά ήρεμη. Έχουμε μια πανέμορφη πόλη, μέσα στο πράσινο. Όπως όλα  τα επαγγέλματα έτσι και της δημοσιογραφίας περνάει την κρίση του.  Όμως  εάν έχεις ιδέες και κυνηγάς το επάγγελμα και το αγαπάς τα καταφέρνεις. Σκοπός είναι να το κάνεις όχι επειδή αναγκάζεσαι αλλά και επειδή το θέλεις. Στόχος μου η «μάχιμη» δημοσιογραφία.

2.Η δημοσιογραφία ήταν το όνειρο σου;

  Μάλλον ο στρατός ήταν, η ΣΣΑΣ για να πω την αλήθεια. Αλλά  εκείνη την εποχή αν και πέρασα στις εξετάσεις  η εγκύκλιος έλεγε «αν δεν χρειαστούν γυναίκες τη θέση την παίρνουν άντρες»  δυστυχώς με άφησαν απέξω. Δεν θέλησα να κυνηγήσω άλλο την αγάπη μου για το αξιωματικός οικονομικού.

Μετά από μαθήματα δημοσιογραφίας που είχα την τύχη να τα παρακολουθήσω με μια άριστη δημοσιογράφο και φίλη βρέθηκα στη δημοσιογραφία

3.Το blog σου "Βόλτα στην Τρίπολη" είναι από τα πλέον δημοφιλή blog της πόλης..Είσαι ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα; Έφτασες πότε στο σημείο να τα παρατήσεις;

Πρόσφατα μια εταιρεία δημοσκοπήσεων μου έστειλε ένα μήνυμα ότι το «Βόλτα στην Τρίπολη» είναι από τα πιο δημοφιλή blog. Στηρίχτηκα πάνω σε μια ιδέα και τα κατάφερα. Έχει κούραση πολύ και τρέξιμο αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένη γιατί εγώ το ήθελα. Επειδή έχω εχθρούς τριγύρω που παραμονεύουν  αποφάσισα να μην τους περάσει και δεν εγκαταλείπω με τίποτα.  Η ζήλια τους είναι η κινητήριος δύναμη,

4.Ξέρω ότι και το πολεμικό ρεπορτάζ είναι κάτι που αγαπάς πολύ..Πως ξεκίνησε αυτή σου η ενασχόληση;

  Το στρατιωτικό ρεπορτάζ: η στροφή μου σε αυτό τα τελευταία χρόνια.  Κατάγομαι από στρατιωτική οικογένεια. Αυτό ήταν η κύρια αιτία που στράφηκα.  Η δεύτερη ήταν η απογοήτευση με τη ΣΣΑΣ και η τρίτη είναι η δυσκολία του συγκεκριμένου ρεπορταζ. Μα αν τα καταφέρνω στα εύκολα γιατί να μην τα καταφέρνω στα δύσκολα.

5.Ο κόσμος στην Τρίπολη σε αναγνωρίζει;

   Τον τελευταίο χρόνο ναι.  Προσπαθώντας για το blog η αγάπη του κόσμου είναι πολύ πολύ σημαντική για μένα. Εδώ από το εξωτερικό μου στέλνουν μηνύματα.  Αυτό είναι αναγνώριση.  Αυτός ο κόσμος που στηρίζει είναι ο μεγαλύτερος λόγος που δεν εγκαταλείπω. Έχω αρκετούς φίλους μέσα από το «Βόλτα στην Τρίπολη» που με σταματούν στο δρόμο , με χαιρετούν , μου λένε ότι είναι πολύ καλή δουλειά. Εκείνη τη στιγμή δεν φαντάζεσαι πως νιώθω!!!!!!!!!!!

6.Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια στον επαγγελματικό τομέα;

Τα όνειρα μου ποτέ δε σταματούν. Επειδή δημοσιογραφία για μένα είναι τα πάντα, όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης μου αρέσουν, στοχεύω σε όλα. Θέλω ακόμα περισσότερα. Θέλω περισσότερη αναγνώριση στο στρατιωτικό ρεπορτάζ , αν και την έχω,  κάπου πιο ψηλά ίσως.  Και στο ελεύθερο ρεπορταζ κάπου ψηλότερα.  Τόσα χρόνια ήμουν σε ειδησεογραφικό ρεπορτάζ με υψηλές απαιτήσεις.  Μετά λοιπόν από αυτό που είναι το “top” της δημοσιογραφίας  θέλω ακόμα περισσότερα.




7.Σκέφτηκες ποτέ να φύγεις από την Τρίπολη και να πας στην Αθήνα,όπου και θα είχες περισσότερες ευκαιρίες για δουλεία;


Η αλήθεια είναι ότι στοχεύω και την Αθήνα και έχω καλή επαφή και με άλλη πόλη. Δεν εγκαταλείπω την πόλη μου, αλλά αν πρέπει να πάω και αλλού θα πάω.  Εξάλλου ήμουν και στην Ορεστιάδα σα δημοσιογράφος σε ραδιόφωνο σε ενημερωτική – ειδησεογραφική εκπομπή. 1000 χιλιόμετρα μακριά από την Τρίπολη. Άρα ? Σε σχέση  με αυτήν η Αθήνα είναι δίπλα.

8. Ασχολείσαι με τα "social media","Facebook","twitter'.Τι σου αρέσει σ αυτά;

 Στα κοινωνικά δίκτυα είναι πιο άμεση η επικοινωνία.Περισσότερο όμως βοηθούν στο να
προβάλλω την δουλεία μου.Πιστεύω πως αν δεν ήταν η δουλεία μου ίσως και να μην είχα προφίλ στο facebook.


9.Η κρίση έχει επηρεάσει την Τρίπολη;

Δεν νομίζω η κρίση να έχει επηρεάσει την Τρίπολη.Έλα μια βόλτα και θα δεις ότι οι καφετέριες  είναι γεμάτες από το πρωί έως το  βράδυ.


Βάλια σε ευχαριστούμε πολύ για τη συνέντευξη που μας παραχώρησες...Σου ευχόμαστε καλή επιτυχία σε ότι και αν κάνεις...Να είσαι πάντα καλά,και να μην τα παρατήσεις ποτέ.

Ευχαριστώ και εγώ πάρα πολύ το Εκκεντρικό για την πολύ ζεστή φιλοξενία του!

Αν θέλεις να τα μαθένεις όλα κάνε και ένα like στην σελίδα μας... εδώ
Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά!

5 σχόλια:

  1. Οι καφετεριες ειναι γεματες τα μαγαζι που κλεινουν δε τα βλεπεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιγά την κρίση που έχει η Τρίπολη!!! Αλλού και αλλού ξέρουν να τα δίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Τρίπολη έχει λεφτά όπως και πολλές άλλες πόλεις... ναι μεν ο κόσμος είναι σφιγμένος γενικότερα τα τελευταία χρόνια και φυλάγεται λογικό είναι... Το θέμα είναι πως το βλέπει κανείς... Από την μια δίκιο έχει η βαλια κόσμος βγαίνει στις καφετέριες όχι όπως παλιά αλλά βγαίνει και είναι απλό ότι και να συμβαίνει γύρω ο κόσμος βρίσκει τρόπους για να ξεχνάει και να ξεσκαει... παίρνω παράδειγμα τον εαυτό μου είμαι άνεργος δεν μπορώ να βρω δουλειά λόγο κρίσης και κρατικού συστήματος αλλά και προσπαθώ να βγαίνω και με το επίδομα το οποίο παίρνω και να ενισχύω την αγορά της Τρίπολης με όποιο τρόπο μπορώ... Τα πράγματα είναι άπλα αν δεν ενισχύσεις τα τοπικά καταστήματα μην περιμένεις να ενισχύσουν και αυτά το δικό σου είτε να σου προσφέρουν εργασία, αν το σκεφτουμαι λίγο αυτό και κόψουμε τις κακές συνήθειες ειδικά στην Τρίπολη τότε θα καταλάβουμε πως η σπαρτη η το αργος με λιγότερο πληθυσμό έχουνε καλύτερη εικόνα και μεγαλύτερη ανάπτυξη σαν πόλεις σε σχέση με την Τρίπολη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποια είναι ακριβώς ρε παιδιά η Βάλια Αμπατζή, που είναι και αποκλειστική η συνέντευξή της; Η Έλλη Στάη; Την ξέρει η μάνα της; Σιγά τα ωά! Έλεος πια με το κάθε φρόκαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. «Δεν νομίζω η κρίση να έχει επηρεάσει την Τρίπολη...οι καφετέριες είναι γεμάτες από το πρωί έως το βράδυ...». Και τί θα πει αυτό μαντάμ; Ο άλλος δεν γουστάρει να κάθεται στο σπίτι του και βγαίνει έξω να πιει έναν καφέ ή ένα ποτό και κάθεται στο μαγαζί με τις ώρες. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει κρίση στην Τρίπολη; Από πού το συμπέρανες αυτό; Είναι άλλο να λες ότι στην επαρχία τα αποτελέσματα της κρίσης είναι λιγότερο εμφανή ή πιο ήπια και άλλο ότι δεν υπάρχει καθόλου κρίση. Οι καφετέριες είναι γεμάτες, πολύ απλά γιατί η πλειοψηφία των θαμώνων μπορεί να πίνει έναν καφέ επί 3 ώρες και περισσότερο. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι αυτοί που βγαίνουν έξω είναι λεφτάδες και τα ευρώ τους τρέχουν από τα μπατζάκια! Έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή