Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Παπαδάκης: «Τα τελευταία χρόνια είχαμε πρόβλημα με το πρωινό»



Δείτε όσα ανέφερε ο δημοσιογράφος στην εκπομπή του - «Το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο...»
Με αφορμή δημοσίευμα εφημερίδας για την τηλεοπτική μάχη που θα δώσουν από την ερχόμενη Δευτέρα τα ζευγάρια Σκορδά-Λιάγκας και Κωστόπουλος-Μπαλατσινού, ο Γιώργος Παπαδάκης άδραξε την ευκαιρία να πει ορισμένα πράγματα μέσα από την εκπομπή του.


«Τα τελευταία χρόνια είχαμε πρόβλημα με το πρωινό. Είναι γειτονάκια μου όλοι αυτοί που πέρασαν και τους αγάπησα όλους. Ο Γιώργος και η Φαίη μου έβγαζαν μια συμπάθεια και από το MEGA. Τώρα είναι στον ΑΝΤ1 και είμαστε πολύ χαρούμενοι που από τη Δευτέρα θα κάνουμε μια τόσο μεγάλη αγκαλιά για να τους υποδεχτούμε. Εγώ δεν έχω αγωνία γιατί τα παιδιά θα πάνε καλά».

Ο Γιώργος Παπαδάκης πέταξε, ωστόσο, το καρφάκι του και στον Πέτρο Κωστόπουλο: «Βέβαια να ευχηθώ καλή επιτυχία και στον Κωστόπουλο. Να σου πω, επειδή έχεις χιούμορ Πέτρο μου, η προσπάθεια μετράει όχι το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο, η Φαίη και ο Γιώργος θα πάνε καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου