Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Κατερίνα Καινούργιου Η εξομολόγηση για την προσωπική της ζωή στο Μες Στην Καλή Χαρά



Η Κατερίνα Καινούργιου βρέθηκε καλεσμένη στο «Μες στην Καλή Χαρά», το πρωί του Σαββάτου, και μίλησε για τα επαγγελματικά της σχέδια, για τη συνεργασία με τον Νίκο Μουτσινά και την υπόλοιπη ομάδα του «Δέστε τους» αλλά και για την προσωπική της ζωή.


Τι είπε σχετικά με το «Δέστε τους» και το ενδεχόμενο να συνεχίσει για ακόμα μία χρονιά; «Την αγαπώ αυτήν την εκπομπή και νομίζω ότι με τονωτικές "ενέσεις" μπορεί να συνεχιστεί και του χρόνου. Εγώ, λοιπόν, θα ήθελα να συνεχίσω να το κάνω. Αν τώρα ο σταθμός αποφασίσει να διακοπεί το "Δέστε τους" ή να μας αξιοποιήσει κάπου αλλού, θα δεχτώ αυτό που θα πει ο σταθμός», ξεκαθάρισε η γνωστή παρουσιάστρια και blogger του Yupiii.

Σχετικά με τον Νίκο Μουτσινά αλλά και την πιθανή αποχώρησή του από την ομάδα της εκπομπής, η Κατερίνα Καινούργιου είπε: «Θα είναι πολύ δύσκολο αν φύγει ο Νίκος και, προσωπικά, δεν θα το ήθελα σε καμία περίπτωση. Ο σταθμός, όμως, δεν θα διώξει τον Νίκο. Αν ο ίδιος πει "δεν μπορώ να το κάνω άλλο", είναι προσωπική του επιθυμία και οφείλουμε να τη σεβαστούμε γιατί είμαστε και φίλοι του, πέρα από συνεργάτες. Αν πάλι ο σταθμός αποφασίσει να κρατήσει τη ζώνη και να βάλει έναν άλλο άνθρωπο κι αυτό θα το σεβαστώ, αλλά με συζητήσεις», ενώ στην ερώτηση τι θα ήθελε -ιδανικά- η ίδια να κάνει στην τηλεόραση, απάντησε:: «Στην περίπτωση ας πούμε που μου έλεγαν να κάνω μια εκπομπή για μόδα και γυναικεία θέματα, θα μπορούσα να ανταπεξέλθω πολύ καλά. Το "Δέστε τους", όμως, δεν μπορώ να το κάνω μόνη μου γιατί είναι μια δουλειά ομαδική και θέλει "ατάκα"».


Σχετικά με την προσωπική της ζωή και την επιθυμία της να δημιουργήσει τη δική της οικογένειας, είπε: «Είναι κάτι που θα ήθελα γιατί η "συνέχεια" της γυναίκας είναι να κάνει ένα παιδί. Είναι όνειρο ζωής για μένα... Αυτά που βλέπω μέχρι στιγμής από τον σύντροφό μου αρέσουν. Θέλω, πάντως, να γίνουν όλα πολύ παραδοσιακά. Θέλω πρώτα να παντρευτώ και μετά μακάρι να με αξιώσει ο Θεός», ενώ για τον σύντροφό της, Βασίλη Σταθοκωστόπουλο, και για αυτό που την «κέρδισε» σε εκείνον, αποκάλυψε: «Από την πρώτη στιγμή μου έβγαλε κάτι πολύ όμορφο, δεν ξέρω, ήταν η αύρα του, η ευγένειά του... Εγώ ήμουν σε μια περίοδο που δεν ήμουν καθόλου καλά και τελικά αυτό που λένε ότι τα καλύτερα έρχονται εκεί που δεν το περιμένεις, ισχύει. Αρκεί να είσαι λίγο ανοιχτός σαν άνθρωπος και να μην έχεις βάλει παρωπίδες. Εγώ δεν είχα βάλει και δέχθηκα κάτι πολύ όμορφο».

H ίδια, μάλιστα, αποκάλυψε πως όταν παντρευτεί θα ήθελε ο Νίκος Μουτσινάς να γίνει κουμπάρος της: «Αν όλα πάνε καλά, θα το ήθελα πολύ ο Νίκος Μουτσινάς να είναι κουμπάρος μου. Μου το έχει ζητήσει», ενώ με χιούμορ συμπλήρωσε: «Πριν κοπεί το τιμημένο “Νικ Ό Κλοκ” μου έλεγε “Ρε Κατερίνα κάνε κάτι, πες του να σου δώσει ένα μονόπετρο, να σου κάνει μια πρόταση, βρες κάτι να πεις όταν έρθεις καλεσμένη στην εκπομπή”».

Δες το βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου