Σελίδες

Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

Η Όλγα Τρέμη πάει στο ONE για σχολιάστρια στο δελτίο ειδήσεων !



Απουσιάζει τα τελευταία 3 χρόνια και ήρθε ο καιρός να επιστρέψει. Ο λόγος για την Όλγα Τρέμη, η οποία προορίζεται για σχολιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ONE. Το δελτίο θα παρουσιάζει η Δώρα Αναγνωστοπούλου, η οποία αποχωρεί από την ΕΡΤ.


Πηγή typologies.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου