Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Γ. Σερβετάς: Μιλάει για την απώλεια του πατέρα του!



Με αφορμή την παρουσίαση του 7ου ημερολογίου του, ο Γιάννης Σερβετάς μίλησε στην κάμερα της εκπομπής "Κορίτσια για σπίτι" Το μέλος της παρέας του "Ράδιο Αρβύλα" μίλησε με συγκινητικά λόγια για τον πατέρα του, τον οποίο έχασε πριν από δύο χρόνια και εξήγησε τι του λείπει περισσότερο: «Μου λείπουν καθημερινά πράγματα, όπως ένας μικρός καυγάς, το να με κλέψει στο τάβλι, το να με ρωτήσει μετά από τρια πιάτα φαί αν έχω χορτάσει, οι μικροκαυγάδες. Μου λείπει πολύ ο πατέρας μου [...] Ήταν ο πριγκηπάς μου, που ερχόταν και με έπαιρνε με τη βέσπα του, μου λείπει αυτή η ασπίδα προσπασίας του».

Ο ίδιος εξήγησε ότι ο πατέρα τους αρρώστησε το 2006 και έδωσε μάχη για τη ζωή του μέχρι και το 2010, οπότε και απεβίωσε. «Ευτυχώς πρόλαβα να του πω αυτά που ήθελα», σχολίασε ο Γιάννης Σερβετάς και θυμήθηκε τα λόγια του «Πάντα μου έλεγε να πιάσω μια δουλειά στο δημόσιο, τόσες γνωριμίες έχεις. Οπότε αν με ακούει κάποιος, ας μου δώσει μια δουλειά στο δημόσιο, για τον πατέρα μου, όχι για μένα». Τέλος, κατέληξε: "Ελπίζω να καμάρωνε για μένα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου