Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Γιώργος Παπαδάκης:Έγινε παππούς


O Γιώργος Παπαδάκης έγινε παππούς χτες και είναι ιδιαίτερα χαρούμενος και συγκινημένος...
Δέχτηκε ευχές από πολλούς φίλους του, όπως τον  Γιώργο Οικονομέα και Δημήτρη Καμπουράκη ...

Να του ζήσει...




Δείτε το βιντεο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου