Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Η συγκλονιστική εξομολόγηση Ελληνίδας ηθοποιού: «Ο γιος μου μπήκε στο χειρουργείο, του είχε ανοίξει το πρόσωπο»



Σε μια από τις χειρότερες στιγμές της ζωής της αναφέρθηκε γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός όταν έμαθε ξαφνικά ότι ο γιος της βρίσκεται στο χειρουργείο.
Ο γιος της έπεσε με ορμή επάνω σε παγκάκι ενώ έκανε παρκούρ. «Από την τρομάρα μου τρελάθηκα μόλις μου το είπαν. Το παιδί μπήκε στο χειρουργείο. Του έκαναν πενήντα ράμματα», αποκαλύπτει η....
Κατερίνα Διδασκάλου. Η ηθοποιός μιλώντας στη News περιγράφει: «Του είχε ανοίξει το πρόσωπο στο «σταυρό» και είχε φτάσει μέχρι το κρανίο. Ευτυχώς αποκαταστάθηκε γρήγορα, σε δυο μήνες είχε αναρρώσει πλήρως». Όσο για προσωπικά της αρκέστηκε να πει: «Ο πατέρας του Διονύση ήταν ο μεγάλος μου έρωτας. Είμαι καλά. Μέχρι εκεί όμως...», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου