Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Αποκλειστικό:Η Ζέτα Θεοδωροπούλου μας μιλάει για τη λύση της συνεργασίας της με τον Αλέξανδρο Πετρίδη.Για την σάτιρα και της κριτικές που δέχεται αλλά και για τα νέα της επαγγελματικά σχέδια



Τη Ζέτα Θεοδωροπούλου την γνωρίσαμε και την αγαπήσαμε μέσα από το δελτίο του Star αλλά και της Σατιρικές εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης.Ένα κορίτσι με πολύ χιούμορ και πολλά ταλέντα..Όμορφη και λαμπερή.Η Ζέτα μας μιλάει για την λύση της συνεργασίας της με τον  Αλέξανδρου Πετρίδη και πολλά πολλά άλλα..







1.Ζέτα η συνεργασία σου με τον Αλέξανδρο Πετρίδη και την εκπομπή "Μη μου πεις" σταμάτησε εντελώς ξαφνικά ..Ποιοι είναι η λόγοι της απομακρύνσεις σου από την εκπομπή;

   Ο Αλέξανδρος για μένα ήταν ένα σχολείο.Παρ' όλα όσα έγιναν των αγαπώ.Με τον Αλέξανδρο δεν ήμασταν και μόνο συνεργάτες αλλά και φίλοι.Ως άνθρωπος μπορώ να ξεχωρίσω τη συνεργασία που έχω με κάποιον από τη φιλία.Η απόφαση που πείρα στεναχώρησε πολύ τον Αλέξανδρο,έτσι θεώρησε πως δεν μπορούμε να συνεχίσουμε και ως φίλοι.Η αδυναμία που είχα στον Αλέξανδρο και η υπέρ έκθεση μου μέσω της εκπομπή δεν επηρέασε την απόφαση μου,στις 3/1/13 δήλωσα την παραίτηση μου. 


Όλα άρχισαν μετά το τέλος των γυρισμάτων της εκπομπή ημέρα Πέμπτη.Κάτω από συζήτηση ενημέρωσα τον Αλέξανδρο ο οποίος είναι και ο υπεύθυνος της εκπομπής "Μη μου πεις" πως σκοπεύω να σταματήσω.Η αλήθεια είναι πως αρκετό καιρό το σκεφτόμουν και είχα θέσει πολλές φορές τα παράπονά μου.Δεν είδα όμως κάποια αλλαγή προς το καλό.. Έτσι,προς αποφυγή αποχώρησης μου ζήτησα αυτά που δικαιούται ο κάθε εργαζόμενος πολίτης με αποτέλεσμα να μην συμφωνήσουμε και τελικά να αποχωρήσω .Για μένα καλύτερα να πασχίζει κάποιος να 'ναι άνθρωπος αξίας,παρά επιτυχίας κ να ισοπεδώνονται όλα στο βωμό της δημοσιότητα.



 2.Παρακολουθείς την εκπομπή τώρα...Πώς σου φαίνεται η αντικαταστάτρια σου;

Την εκπομπή μας την έβλεπα μόνο μέσα από της σατιρικές εκπομπές, δεν το λέω για να υποβαθμίσω εμάς ή την εκπομπή,προς θεού.Γενικά είμαι άνθρωπος που δεν βλέπω πολύ τηλεόραση.Και όταν την ανοίγω είναι ώρες που δεν προβάλλεται η εκπομπή.Προτιμώ να βλέπω ταινίες  στο DVD με τον σύντροφο μου ή ντοκιμαντέρ για τα ζώα και τη φύση.

Για την νέα συμπαρουσιάστρια της εκπομπή και αντικαταστάτρια μου δεν έχω να πω κάτι.Εύχομαι να πάνε όλα καλά,να έχουν μια καλή συνεργασία με χημεία.Καλή επιτυχία και στην νέα κοπέλα.Πιστεύω 
 δε θα μπορούσε να της τύχει κάτι καλύτερο από μια έτοιμη ζεστή θέση την οποία απλόχερα παρέδωσα..

 3.Ήταν μια εκπομπή που καθημερινά έδινε τροφή για σχόλια σε εκπομπής πανελλαδικής εμβέλειας..π.χ "Δέστε τους" ,"Φώτης & Μαρία live" αλλά και στο "Τσαντίρι" του  Λάκη Λαζόπουλου.Σε ενόχλησαν αυτές οι κριτικές;

Ζέτα: Ο αυθορμητισμός ,το να σαι αληθινός,η τρέλα και η χημεία που είχαμε με τον Αλέξανδρο ήταν το αλατοπίπερο για την αναπαραγωγή της εκπομπής μας.Όπως όλα περνάνε κρίση,έτσι και η τηλεόραση!Εγώ έχω ταλέντο στο χιούμορ κ είμαι κ ατακαδορα και ήθελα να δώσω χρώμα μέσα από την εκπομπή στις γκρίζες μέρες που περνάμε.

Φυσικά και  δεν με ενοχλεί η σάτιρα από εκπομπές με τόση μεγάλη τηλεθέαση.Θα στενοχωριόμουν αν δεν ασχολούνταν μαζί μου.Όταν κάποιος που σατιρίζει έχει όρια και δεν τα υπερβαίνει ώστε να φτάσει στο σημείο να σε εξευτελίσει,είναι καλό. Η σάτιρα που ενοχλεί , δεν είναι η άδικη αλλά η εύστοχη σάτιρα.Για εμένα είναι τιμή και  επιτυχία οι άλλοι να σε αναπαράγουν και να βγάζουν από σένα εκπομπές..


 4.Ζέτα τα παιδιά από το "Δέστε τους" καθημερινά σχολίαζαν την τηλεοπτική σου εμφάνιση ,όχι και με πολύ καλά σχόλια...Εγώ όμως βλέπω ότι στην απλή καθημερινή σου ζωή είσαι πιο όμορφη και καλοντυμένη..Ποια η γνώμη σου;

Ζέτα:Ο κάθε ένας που ασχολείται με την τηλεόραση παίρνει κάποιο ρόλο.. Τα παιδιά στο "Δέστε" τους πληρώνονται για ένα συγκεκριμένο κονσεπτ και μέσα σε αυτό εντάσσεται  και η στήλη ρούχων..Δεν τους κακολογώ. Τα γούστα είναι υποκειμενικά.. Σε άλλους αρέσουμε κ σε άλλους όχι..Εφόσον δεν έχω κάποιο θέμα με την εξωτερική μου εμφάνιση δε με νοιάζει αν η άποψη αυτών των παιδιών είναι παιχνίδι τηλεθέασης ή προσωπική τους γνώμη! 


 5.Ποια είναι η γνώμη σου για την Κατερίνα Καινούργιου που σε σχολιάζει στο "Δέστε τους".Όπως λείε όμως και η ίδια δεν έχει κάτι προσωπικό μαζί σου;

Ζέτα:Την Κατερίνα Καινούργιου δεν την ξέρω προσωπικά ώστε να έχω άποψη.Είναι ένα νέο φρέσκο κορίτσι και με λατρεία να ασχολείται με τις τρίχες.Ας λέει ο καθένας ότι θέλει!Ελευθερία λόγου έχουμε !


6.Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον..Θέλεις να συνεχίσεις στον χώρο της τηλεόρασης;

 Ζέτα:Το μυαλό μου είναι σαν λαβύρινθος.Σκέφτομαι πολλάά, πάρα πολλά, άλλα εξωτερικεύω, άλλα όχι. Εύχομαι αυτά που ποθώ να γίνουν σκαλοπάτια και να τ' ανέβω..το σίγουρο είναι πως με τον έναν ή άλλο τρόπο υπάρχω και θα υπάρχω.Σχεδόν όλες οι αποτυχίες είναι αποτέλεσμα του ότι οι άνθρωποι τα παράτησαν πολύ γρήγορα. Για να καρφωθεί το καρφί της επιτυχίας χρειάζεται το σφυρί της επιμονής.Το τί θα γίνει στο μέλλον δεν το ξέρω,παρά μόνο ο Θεός!

7.Πιστεύεις πως το παρατσούκλι "κουνελομάνα" και η σκηνές με το κουνελάκι σου στης παραλίες σε έχει στιγματίσει;

Ζέτα:Το κουνελάκι για μένα ήταν ένα έναυσμα να γίνω πιο γρήγορα αναγνωρίσιμη κ μάλιστα με έναν ιδιαίτερο τρόπο έχοντας για κατοικίδιο κάτι ξεχωριστό.Αλλά ποτέ δεν αφήνουμε ότι μας τρώει ,να χορτάσει!Ως άνθρωποι εξελισσόμαστε..´Ετσι και εγω έχω αφήσει πίσω μου γυμνά,κουνέλια,έχω αλλάξει ύφος και στυλ ,ωρίμασα- μεγάλωσα.. Ήρθαν τα άυρια να διώξουν τα σήμερα.. Οπότε το παρελθόν είναι κάτι που ανήκει σε όποιον θέλει να το θυμάται ...Κάποια πράγματα πρέπει να θυμάσαι να τα ξεχνάς...και κάποια να μην ξεχνάς να τα θυμάσαι ! Οι άνθρωποι που με ξέρουν, οι άνθρωποι που με αγαπούν , οι άνθρωποι που με εκτιμούν είναι και αυτοί που θέλω και αυτούς έχω ανάγκη σε κάθε μου βήμα κ απόφαση..και επί των πλείστον εδώ και χρόνια δεν προσπάθησα να καλύψω τα λάθη μου με λόγια αλλά με πράξεις.


8.Τελικά είναι εύκολος ο χώρος της Show Biz για μια νέα όμορφη κοπέλα;Δεν κρύβει κινδύνους και ανήθικες προτάσεις

Ζέτα: Η ζωή μοιράζεται στους έχοντες, τους κατέχοντες και στους ανέχοντες.Στο χώρο της show biz ειναι οι τυχεροί που ήταν γόνοι ενός είδη διάσημου γονέα και ακολούθησαν με τον δρόμο τους ανοιχτό και το κούτελο καθαρό, αυτοί που έχουν σε ότι επιλέξουν ταλέντο και αν εχουν τύχη και άστρο το πετυχαίνουν με αξιοπρέπεια και επιτυχία ή έχουν ταλέντο αλλά χάνονται γιατί δεν έχουν κάποια άκρη να κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα και τέλος κάποιοι που θεωρούν πως έχουν σε κάτι ταλέντο ή ξέρουν πως δεν έχουν και κάνουν τα πάντα για να αποκτήσουν τη δόξα.
 
Κυκλώματα κ ασχήμια υπάρχει παντούύ και  σε όλους τους τομείς.Εκει έξω βρωμάει σαπίλα.. Είναι όμως προσωπική αντίληψη και συνείδηση του καθενός πως θα εκμεταλλεύτει και θα απορρίψει οτι του προκύψει.Η αδυναμία σου είναι η δύναμη του άλλου..

Ζέτα σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστεε να πάνε όλα όπως επιθυμείς.

Ζέτα:Σας ευχαριστώ και εγώ πολύ 


Εκκεντρικο

Στο κέντρο των εξελίξεων  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου