Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Αποκλειστικό:Ο Αλέξανδρος Πετρίδης στο ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ..Μιλάει για την νέα του συμπαρουσιάστρια,για το ξεκίνημα του στην τηλεόραση αλλά και για την οικονομική κρίση,

 Αλέξανδρος Πετρίδης ένα όνομα μια ιστορία...Μετράει χρόνια στην τηλεόραση...Κάθε του δήλωση γίνεται αντικείμενο σχολιάσμου πολλών σατιρικών εκπομπών,και μέσα από  την εκπομπή του "Μη μου πεις" αναπαράγεται καθημερινά σε εκπομπές των πανελλαδικών καναλιών.Η αγάπη του κόσμου για τον Αλέξανδρο είναι μεγάλη...Και ίσως θα μπορούσε να θεωρηθεί από τα πιο αληθινά πρόσωπα της τηλεόρασης....
 
1.Αλέξανδρε μίλησε μας λίγο για εσένα..Από που κατάγεσαι,πως μεγάλωσες,τι σπούδασες;

   Δυστυχώς , είμαι παιδί του Πειραιά γέννημα θρέμμα και λέω δυστυχώς γιατί θα ήθελα να καταγόμουν από βόρεια Ελλάδα αν και όλοι νομίζουν ότι είμαι από Θεσσαλονίκη. Μπορώ να πω ότι μεγάλωσα με πολύ καλά στοιχεία και ότι στη ζωή ευτυχώς διδάχτηκα πολλά πράγματα που τελικά μέχρι σήμερα είναι τα εφόδια μου αλλά και η ασπίδα μου στο να μη με ρίχνει τίποτα ενώ πολλοί θα το ήθελαν.Σπούδασα οικονομικά τελείωσα ένα πανεπιστήμιο πήρα ένα master στη λογιστική και ευτυχώς έγινα ολοκληρωμένος άνθρωπος. Τώρα ας μην μπούμε να λέμε πόσες γλώσσες ξέρω και τι άλλα έχω σπουδάσει τα έχω πει και δε θέλω να κάνω διαφήμιση διότι σημασία δε έχει τι λες ότι έχεις κάνει αλλά τι αποδεικνύεις μέσα από τη ζωή σου…(γέλια.... χαχα)

2.Πως προέκυψε η ενασχόληση σου με την τηλεόραση;Και πόσα χρόνια είσαι στον χώρο;

    Η τηλεόραση για μένα ήρθε εντελώς ξαφνικά και απλά πέτυχε γιατί απλά ο καθένας είναι γεννημένος να κάνει κάτι πολύ καλύτερα από κάποιον άλλον και να μπορεί να το κάνει αμέσως και χωρίς κόπο .Ναι ήμουν πολύ τυχερός στο ξεκίνημα μου το 1997 γιατί απλά με εμπιστεύτηκαν αμέσως και μπόρεσα σε μια καθαρή εποχή της τηλεόρασης να κάνω πράγματα που με έκαναν άμεσα γνωστό σε όλη την Ελλάδα και μου άφησαν το πεδίο ελεύθερο να δείξω την αξία μου. Για μένα απλά μια βουτιά σε μια παραλία ένα καλοκαίρι ήταν και η αρχή στην τηλεόραση αφού η υπεύθυνη του σταθμού τότε με είδε κλασσικά έπαθε (πλάκα κάνω), μου έκανε την πρόταση επειδή το στυλάκι μου της έκανε ένα κλικ και σε δυο μέρες ήμουν κεντρικός παρουσιαστής σε πανελλαδικό κανάλι το τότε New channel. Είναι πολύ σημαντικό να κάνεις τηλεόραση καθημερινά και ασταμάτητα 15 ολόκληρα χρόνια και να έχεις ζήσει ονόματα που τότε έτρεμαν εvω σου μιλούσαν και σήμερα είναι μεγάλα και τρανά στη showbiz και ακόμα πιο σημαντικό να ξεκινάς και μέχρι σήμερα να είσαι παρουσιαστής και όχι γλάστρα, αν και αυτές έχουν το σκοπό τους στολίζουν έναν χώρο.
3.Δέχτηκες ποτέ πρόταση για παρουσίαση εκπομπής από μεγάλο κανάλι;

Δέχτηκα και ακόμα και τώρα με τον έναν η με τον άλλο τρόπο ακούω διάφορα. Για μένα δε υπάρχουν μεγάλα και μικρά κανάλια υπάρχουν μεγάλοι και μικροί παρουσιαστές και εκπομπές. Ναι δε λέω δε θα ήθελα αλλά να ήταν κάτι στα μέτρα μου και που σίγουρα θα είχα κάτι να δώσω. Αν και να πω μια μεγάλη αλήθεια όλα είναι θέμα κυκλώματος και χαίρομαι πραγματικά που ξεκαθαρίζει το τοπίο και που τελικά φεύγουν από την τηλεόραση οι δήθεν που νόμιζαν ότι έκανα νούμερα η ότι ήταν κάποιοι.Χαίρομαι που βλέπω τα κανάλια αυτά να επιλέγουν φτηνές πλέον λύσεις και αποτελεσματικές. Ξέρεις πόσο σημαντικό είναι να αναμεταδίδεσαι 96 φορές την μέρα κάθε μέρα σε όλη την Ελλάδα και να είσαι κύριος του εαυτούς σου 15 χρονιά και να μην έχεις ανάγκη κανέναν;


4.Στα μέσα της σεζόν η Ζέτα Θεοδοροπούλου αποχώρησε από την εκπομπή ,και την αντικατέστησε η Εύη Χείλα.Τι ακριβώς συνέβη με τη Ζέτα;Πως είναι η Εύη σας συμπαρουσιάστρια;

 Χμμμ για μένα κάποια θέματα έχουν κλείσει εντελώς από την πρώτη κ' όλας στιγμή. Το μόνο που θα πω είναι ότι όπως κατάλαβες σε αυτήν την εκπομπή πότε θα έρθει η θα φύγει κάποιος το επιλέγω και το ορίζω εγώ και μόνο εγώ και επειδή πάντα μιλάω με διδάγματα ας πω κάτι και μη απαντήσεις… ’’Σημασία έχει ποιος ανοίγει την πόρτα να φύγει ή ποιος σου έδειξε την πόρτα?’’.Όλες οι παρουσιάστριες που είχα ήταν δική μου επιλογή δε μετανιώνω για καμιά η κάθε μια είχε τη δική της αξία σε αυτό τον πολυσυζητημένο πλέον καναπέ και άλλωστε είμαστε άνθρωποι και μπορεί να κάνουμε και λάθη …αλλά σημασία έχει ότι η εκπομπή είμαι εγώ και μια λάθος επιλογή τελικά μπορεί να σου φέρει την καλύτερη ever….Όσον αφορά την Εύη νομίζω η εικόνα μιλάει μόνη της. Είναι μια ολοκληρωμένη γυναίκα που πέρα από την εμφάνιση έχει και μυαλό και αυτό ήταν που με κέντρισε. Η Εύη πραγματικά πολεμήθηκε στο ξεκίνημα της όσο καμία άλλη και ήταν επόμενο όμως δίπλα της είχε και θα έχει ένα μεγάλο δάσκαλο που ξέρει να περιμένει με τον έλεγχο στη γωνία στο τέλος της εξεταστικής περιόδου. Και πίστεψε ως δάσκαλος που το έχεις ξανακούσει ξέρω καλά να επιλέγω καλές μαθήτριες και να περνώ τις εξετάσεις αλλά και να βάζω δύσκολα θέματα έτσι ώστε κάποιες να μένουν στην ίδια τάξη! Ένα αξίζει να πω η Εύη δε βιάστηκε ήξερε ότι τελικά ο χρόνος είναι μαζί της και έχει το διάστημα να διαβάσει και να γίνει σημαιοφόρος φέρνοντας τον καλύτερο βαθμό.

5.Επειδή κατά καιρούς έχουν περάσει πολλά κορίτσια από την εκπομπή σου..Τι πρέπει να έχει μια κοπέλα για να σταθεί άξια στο πλευρό σου,και στην εκπομπή;

 Όπως σου είπα και πιο πάνω πρέπει να είναι συλλογικά μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Ναι πρέπει να είναι και ξανθιά τύπου Barbie, γυναίκα και να είναι και σέξι .Η εμπειρία δε με νοιάζει γιατί έχω τον τρόπο και την δύναμη και τις γλάστρες να τις κάνω παρουσιάστριες ειδήσεων..χαχαχα αρκεί να το έχουν. Σημασία δεν έχει τι πρέπει να έχουν για να κάτσουν στο καναπέ δίπλα αλλά τι να έχουν για να παραμείνουν να κάθονται. Και αυτό είναι η προσωπικότητα!



 6.Σε κούρασε ποτέ αυτή η δουλειά.Σκέφτηκες ποτέ να παραιτήσεις το χώρο και να κάνεις κάτι άλλο εκτός δημοσιότητας;
Πάρα πολλές φορές με κούρασε όχι τόσο η δουλεία αλλά η προετοιμασία για την κάθε δουλειά γιατί δουλεύω πολύ σκληρά όσο και αν νομίζει ο κόσμος ότι είναι τόσο απλό. Με κούρασε η υποκρισία των ανθρώπων που δουλεύουν σε αυτήν και το ψέμα τους,όπως σου είπα πάντα περιμένω στη γωνία. Από την άλλη υπάρχω γιατί ο κόσμος με επιλέγει,με αγαπά και καταλαβαίνει ότι δίνω την ψυχή μου καθημερινά αρκεί να περνάμε καλά. Και υπόσχομαι να το κάνω ακόμα για πολύ γιατί το αξίζουν.
7.Ποια είναι η σχέση σου με τον κόσμο;Σε πλησιάζουν έξω,τι σου λένε;

Ζω από αυτό και είναι μέρος της καθημερινότητας μου .Ξέρεις κάτι, μπορεί να μου μιλήσει ο πιο φτωχός μέχρι και ο ζάμπλουτος δε με νοιάζει αρκεί να με σέβεται και να ξέρει τι θέλει. Η αναγνώρισημότητα είναι κάτι που για μένα ήρθε από την πρώτη μέρα το έχω ζήσει όσο δε πάει και δε πεινάω από αυτό. Μιλώ με όλους χωρίς όμως να χάνω το μέτρο.


8.Με τι άλλο γεμίζεις τη μέρα σου εκτός της εκπομπής;

Η μέρα μου είναι γεμάτη από τρέξιμο, δουλειές για την εκπομπή αλλά και πολύ γυμναστική. Τα αγαθά κοπής κτώνται..Και τώρα που έρχεται και το καλοκαίρι ετοιμάζω πολλά και άστα να πάνε… αλλά αντέχω μ' αρέσει να τρέχω γιατί μ' αρέσει να δημιουργώ.


9.Ποιο εγχώριο "σταρ" θα ήθελες να καλέσεις στην εκπομπή σου,και ποιο διεθνή;

 Στην εκπομπή αυτή θέλω να έρχονται όσοι σέβονται την εκπομπή και όχι όσοι είναι σταρ. Δε υπάρχουν σταρ γιατί και αυτοί που κάποτε ήταν σταρ τώρα πηγαίνουν και στην άκρη του κόσμου για 200 ευρώ. Τα σταριλίκια είναι για άλλες εποχές  και εκείνες πέρασαν…Για μένα το πιο ωραίο είναι να έρχονται στη εκπομπή άτομα άγνωστα και μέσα σε μια μέρα να τα ξέρει όλη η Ελλάδα και να τα φωνάζουν και σε άλλες εκπομπές .Αυτό είναι επιτυχία.



10.Πόσο έχει επηρεάσει η κρίση τον Αλέξανδρο Πετρίδη;Ποια είναι η άποψη σου για όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας;

 Η κρίση με έχει επηρεάσει και μένα αρκετά,όμως των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν και εγώ έχω μαγειρέψει πολύ καλό φαγητό …Ναι όταν κάνεις καλή δουλεία και όταν σέβεσαι και εκτιμάς αυτούς που χρόνια σε στηρίζουν τότε πάντα θα είσαι οκ και πάντα θα έχεις δουλεία. Δόξα το θεό μπορώ να σου πω ότι ήδη ετοιμάζω την νέα σαιζόν της εκπομπή με ακόμα μεγαλύτερο πλατό και νέες στήλες - συνεργάτες και ακόμα πιο πολύ κέφι.

Αλέξανδρε σε ευχαριστω πολύ...Να συνεχίσεις να είσαι αυθόρμυτος και αληθινός όσο και τώρα....Καλό καλοκαίρι...Να περνάς πάντα καλά.

Αλέξανδρος: Σας ευχαριστώ πολύ για την τέλεια φιλοξενία...Εύχομαι ότι καλύτερο μέσα από τη καρδιά μου. Καλό καλοκαίρι σε όλους και να θυμάστε… Το ποιος έρχεται για να μείνει ή να φύγει δε το δείχνουν οι λέξεις γραμμένες αλλά ο χρόνος….. 

Σας λατρεύω και σας ευχαριστώ.

 Αν θέλεις να τα μαθένεις όλα κάνε και ένα like στην σελίδα μας... εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου