Τι μηνύματα έστειλαν Σταματόπουλος και Σπυροπούλου; Δείτε το βίντεο της έναρξης του Μες Στην Καλή Χαρά.
«Καλωσορίσατε! Έτσι ξεκινάει το Μες Στην Καλή Χαρά! Σκεφτόμουν ότι θα πάθω διάφορα... τελικά το μόνο που έγινε έιναι ότι μου χάλασαν τα νύχια. Γούρι! Ξεκινάμε μια καινούρια χρονιά με μια υπέροχη ομάδα μπρος και πίσω από τις κάμερες. Θα σας κρατάμε συντροφιά με πολύ θετική διάθεση, με χαρά, με αισιοδοξία, ακόμα και όταν τα πράγματα δεν είναι όμορφα. Δεν θα είμαστε αποστασιοποιημένοι από την κοινωνία, αλλά θέλουμε να γίνουμε η παρέα σας όλα τα Σαββατοκύριακα αυτής της χρονιάς!», είπε η Κατερίνα και αμέσως μετά υποδέχτηκε την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, τον Παύλο Σταματόπουλο και τον Ευθύμη Ζησάκη.
δείτε το βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου