Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Με συγκίνηση και χαμόγελο η πρεμιέρα της Καραβάτου! Τι είπε για την Γερμανού;



Τι μηνύματα έστειλαν Σταματόπουλος και Σπυροπούλου; Δείτε το βίντεο της έναρξης του Μες Στην Καλή Χαρά.
Μετά από ένα καλοκαίρι που γράφτηκαν τόσα πολλά και συζητήθηκαν άλλα τόσα, έφτασε η ώρα για το νέο Μες Στην Καλή Χαρά να βγει στον αέρα του ALPHA. Η μουσική έπαιζε δυνατά ενώ η Κατερίνα Καραβάτου επέστρεφε μετά από δύο χρόνια στον τηλεοπτικό αέρα του καναλιού της Κάντζας, μέσα σε ένα καλοφτιαγμένο πλατό που δεν θυμίζει τίποτα από τις προηγούμενες σεζόν της εκπομπής του Σαββατοκύριακου. Η παρουσιάστρια μπήκε με το γλυκό χαμόγελο που την χαρακτηρίζει, αλλά και εμφανώς συγκινημένη από το χειροκρότημα των συνεργατών της που βρίσκονταν πίσω από τις κάμερες.


«Καλωσορίσατε! Έτσι ξεκινάει το Μες Στην Καλή Χαρά! Σκεφτόμουν ότι θα πάθω διάφορα... τελικά το μόνο που έγινε έιναι ότι μου χάλασαν τα νύχια. Γούρι! Ξεκινάμε μια καινούρια χρονιά με μια υπέροχη ομάδα μπρος και πίσω από τις κάμερες. Θα σας κρατάμε συντροφιά με πολύ θετική διάθεση, με χαρά, με αισιοδοξία, ακόμα και όταν τα πράγματα δεν είναι όμορφα. Δεν θα είμαστε αποστασιοποιημένοι από την κοινωνία, αλλά θέλουμε να γίνουμε η παρέα σας όλα τα Σαββατοκύριακα αυτής της χρονιάς!», είπε η Κατερίνα και αμέσως μετά υποδέχτηκε την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, τον Παύλο Σταματόπουλο και τον Ευθύμη Ζησάκη.


δείτε το βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου