Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Ελένη Μενεγάκη Η ιστορία που διηγήθηκε από τα παιδικά της χρόνια



Μια ιστορία από τα καλοκαίρια των παιδικών της χρόνων θυμήθηκε η Ελένη Μενεγάκη κατά τη διάρκεια της εκπομπής, το μεσημέρι της Τρίτης.

«Από αυτό που λες τώρα, Γρηγόρη, θυμήθηκα τη μάνα μου σε θερινό σινέμα στην Κάρυστο. Δεν μας έμεναν χρήματα ούτε για σινεμά, τότε το καλοκαιρινό είχε περίπου 4 δραχμές. Το θυμάμαι σαν τώρα... Τι κάναμε λοιπόν; Έλεγα στη μαμά μου "θέλω να με πας σινέμα" και εκείνη μου έλεγε "έλα παιδάκι μου, περίμενε...". Έτσι πηγαίναμε στο ημίωρο της ταινίας, με έπαιρνε εμένα το κακόμοιρο, ήμουν και κοκαλιάρικο, και λέγαμε "ήρθαμε να πάρουμε το μεγαλύτερο παιδί". Μπαίναμε μέσα και δεν βγαίναμε ποτέ μέχρι το τέλος της ταινίας. Αυτό κάθε σεζόν το κάναμε 4-5 φορές. Πάντα στην πέμπτη φορά μας λέγανε "ας μείνει έξω το παιδάκι, περάστε εσείς να φέρετε το άλλο"» διηγήθηκε η Ελένη Μενεγάκη.


Δες το απόσπασμα: 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου