Πριν από λίγη ώρα γέννησε η Αγγελική Ηλιάδη. Η τραγουδίστρια έφερε
στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι βάρους 2,800 γραμμαρίων.
Την είδηση μετέδωσε η εκπομπή "Μελέτησέ το". Σύμφωνα με το ρεπόρταζ, η Αγγελική Ηλιάδη βρισκόταν με τον Σάββα Γκέντζογλου στην Τήλο και εγκατέλειψαν εκτάκτως το νησί όταν την έπιασαν οι πόνοι.
δες το βιντεο
Την είδηση μετέδωσε η εκπομπή "Μελέτησέ το". Σύμφωνα με το ρεπόρταζ, η Αγγελική Ηλιάδη βρισκόταν με τον Σάββα Γκέντζογλου στην Τήλο και εγκατέλειψαν εκτάκτως το νησί όταν την έπιασαν οι πόνοι.
δες το βιντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου