Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Γέννησε η Αγγελική Ηλιάδη!



Έφερε στον κόσμο το δεύτερο αγοράκι της!

Πριν από λίγη ώρα γέννησε η Αγγελική Ηλιάδη. Η τραγουδίστρια έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι βάρους 2,800 γραμμαρίων.

Την είδηση μετέδωσε η εκπομπή "Μελέτησέ το". Σύμφωνα με το ρεπόρταζ, η Αγγελική Ηλιάδη βρισκόταν με τον Σάββα Γκέντζογλου στην Τήλο και εγκατέλειψαν εκτάκτως το νησί όταν την έπιασαν οι πόνοι.

δες το βιντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου