Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Θεοφανία Παπαθωμά- Γρηγόρης Πετράκος Φωτογραφίζονται μαζί: Η σχέση τους & το παιδί που περιμένουν



Η Θεοφανία Παπαθωμά και ο Γρηγόρης Πετράκος ετοιμάζονται να υποδεχτούν το νέο χρόνο με τον ερχομό του πρώτου τους παιδιού, που θα είναι κοριτσάκι, και μιλούν στο HELLO! για τη σχέση τους, για το πώς ξεκίνησαν όλα και πώς βλέπουν να εξελίσσεται η νέα τους οικογένεια.


ΘΕΟΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΘΩΜΑ

Πώς ένιωσες όταν συνειδητοποίησες ότι είσαι έγκυος; Ποιες ήταν οι πρώτες αντιδράσεις σου;
Δάκρυσα… Ένιωσα πολύ γλυκά. Είναι ένα μοναδικό συναίσθημα, είμαστε τυχερές οι γυναίκες. Είμαστε πολύπλοκες, ταλαιπωρούμαστε, δε λέω, αλλά κι όλο αυτό το μεγαλείο, να μπορείς να δίνεις ζωή, είναι ευλογία. Αισθάνεσαι ένας μικρός θεός μετά τη γέννα. Δεν υπάρχει άλλο συναίσθημα τόσο μεγάλο, όσο αυτό!

Ο γιος σου Αχιλλέας, θεωρείς ότι έχει συνηθίσει την ιδέα του μεγάλου αδερφού; Είχες άγχος για την αντίδρασή του πριν του το πεις;
O Αχιλλέας είχε την ίδια αντίδραση μ’ εμένα. Ήθελε τόσο πολύ ένα αδερφάκι. Είναι πολύ χαρούμενος. Δεν έβλεπα την ώρα να του το πω. Η μόνη έγνοια που είχα, ήταν ο τρόπος που θα το έλεγα, λόγω της ιδιαίτερης κατάστασης.

Οι γυναίκες φημιζόμαστε για τη διορατικότητα και το ένστικτό μας. Είχες την αίσθηση από την αρχή της σχέσης σας ότι με τον Γρηγόρη θα γινόσασταν στο τέλος οικογένεια;
Δε μου άφησε πολλά περιθώρια να σκεφτώ ο Γρηγόρης, ήταν καταλυτικός από την αρχή…

Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά;
Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά, ναι, και τώρα κατάλαβα το νόημα αυτής της φράσης. Είχα πάει σ’ ένα καλλιτεχνικό πολυχώρο με την παρέα μου, τυχαία. Ξαφνικά, τον είδα μπροστά μου, σ’ ένα live πρόγραμμα για κιθάρα και πιάνο. Κι εκεί έμεινα. Δεν πίστευα στα μάτια μου και στ’ αυτιά μου. Είπα ότι θέλω να μείνω στον καναπέ του για πάντα και να τον ακούω. Στο πρώτο μας ραντεβού, τον ρώτησα αν έχει ωραίο καναπέ και μου απάντησε: «Έχω τον καλύτερο». Και ήταν αλήθεια.

Τόσο εσύ όσο και ο Γρηγόρης έχετε άριστες σχέσεις με τους πρώην συντρόφους σας. Ήταν δύσκολο να διατηρήσετε ισορροπίες;
Τίποτα δεν είναι δύσκολο, αν έχεις αγάπη στην ψυχή. Θέλει, όμως, δουλειά. Να πολεμάς το κατώτερο «εγώ» σου δεν είναι απλή υπόθεση. Είναι αγώνας μιας ολόκληρης ζωής.

Θα ήθελες να ξαναπαντρευτείς;
Δεδομένου ότι έχω κάνει μόνο έναν πολιτικό γάμο που, για τη θρησκεία και τη φιλοσοφία, είναι ανύπαρκτος, ε, να μην κάνω κι εγώ ένα γάμο; Έτσι απάντρευτη θα πάω;


ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΕΤΡΑΚΟΣ

Πώς αντέδρασες όταν η Θεοφανία σου ανακοίνωσε ότι περιμένει παιδί;
Ένιωσα συγκίνηση και ευτυχία. Αυτό το παιδί το θέλαμε πάρα πολύ.

Περίμενες ότι η σχέση σας θα εξελισσόταν μ’ αυτό τον τρόπο και ότι θα γινόσασταν κάποια στιγμή οικογένεια;
Όχι απλώς το περίμενα, το ήξερα.

Τι θαυμάζεις στη Θεοφανία;
Πάνω απ’ όλα την ακεραιότητα και το ήθος της. Μετά, την ομορφιά και το ταλέντο της. Θαυμάζω την αγάπη που κρύβει μέσα της για καθετί σ’ αυτήν τη δημιουργία και τη λεπτή ευαισθησία της. Είναι ο πιο αξιόλογος άνθρωπος που έχω γνωρίσει, και νιώθω τυχερός.

Ποια στοιχεία κρατούν ζωντανό τον έρωτα σε μια σχέση; Και ποιος χρειάζεται το παραμύθι του έρωτα για να είναι ευτυχισμένος;
Ο έρωτας βασίζεται στην εικόνα που προβάλλουμε πάνω στο πρόσωπο του άλλου. Η αγάπη, ο πόθος και ο ενθουσιασμός μου μεγαλώνουν όσο γνωρίζω καλύτερα τη Θεοφανία. Κι αυτό προέρχεται από την αληθινή εικόνα της, που ολοένα ανακαλύπτω.

Σκέφτεσαι το γάμο τώρα που θα γεννηθεί με το καλό και το παιδί σας;
Τρέφουμε και οι δυο απεριόριστο σεβασμό για το μυστήριο του γάμου. Θα έρθει κι αυτός στο χρόνο του –στην καίριο συμμετρία– όπως όλα στη σχέση μας.

Πώς ένιωσες όταν η πρώην σύντροφός σου, Τάμτα, σας συνεχάρη δημόσια για την εγκυμοσύνη της Θεοφανίας;
Το περίμενες; Συγκινηθήκαμε πολύ και οι δυο από τις ευχές της. Η Τάμτα είναι ένα κορίτσι με ψυχή μικρού παιδιού. Συναντηθήκαμε τυχαία εκείνη τη μέρα, όμως η γλυκιά της αντίδραση δε με ξάφνιασε. Ξέρω πως ήταν πέρα για πέρα αληθινή, μέσα απ’ τη καρδιά της.


Περισσότερα στο HELLO! που κυκλοφορεί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου