Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

«Βοηθήστε τον αδελφό μου – τον χρειαζόμαστε»



Αύριο ψηφίζουμε για την Ελλάδα. Όλοι σας ζητούν την ψήφο σας με αλήθειες και ψέμματα.

Από τα δημοσκοπικά ευρήματα φαίνεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται αυτοδύναμος με άγνωστες όμως διαθέσεις. Η ΝΔ έρχεται δεύτερη και καταϊδρωμένη και όσοι και να την ψηφίσουν επιπλέον, είναι αδύνατον να κόψει την αυτοδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ.
Με βάση τον εκλογικό νόμο, ο μόνος που μπορεί να αφαιρέσει την παντοδυναμία του αριστερού κόμματος είναι ο Γιώργος Καρατζαφέρης με την είσοδο του ΛΑΟΣ στη Βουλή. Έχω γράψει πολλές φορές ότι η Ελλάδα σε αυτές τις κρίσιμες ώρες δεν χρειάζεται πανίσχυρες – αυτοδύναμες Κυβερνήσεις. Χρειάζεται Κυβερνήσεις συνεργασίας για να υπάρχει ισορροπία στις αποφάσεις.
Έτσι προκύπτει το δίλημμα, κυρίως για τους καθαρόαιμους νεοδημοκράτες:
Ή πανίσχυρο ΣΥΡΙΖΑ ή βάζουμε στη Βουλή τον Γιώργο Καρατζαφέρη.
Σας ζητώ να στηρίξετε τον αδελφό μου, όχι μόνο για να μην έχει κανείς αυτοδυναμία για το καλό της χώρας αλλά και γιατί το παρακράτος του συστήματος τον έφτασε στο θάνατο. Κανείς πολιτικός αρχηγός δεν πολεμήθηκε τόσο βρώμικα και τόσο σκληρά. Μόνο και μόνο για να του πάρουν το εκλογικό ποσοστό.
Ο Γιώργος καραταφέρης άντεξε και θα κριθεί από ΕΣΑΣ. Κανείς, όμως, δεν του αμφισβητεί ότι σε ανύποπτο χρόνο έχει πει αλήθειες και έχει προβλέψει καταστάσεις και εξελίξεις.
Και το οξύμωρο: Εγώ, όπως ξέρετε, έχω άλλα ιδεολογικά μυαλά αλλά το μόνο πολιτικό αρχηγό που εμπιστεύομαι είναι ο Γιώργος. Όχι γιατί είναι αδελφός μου, αλλά γιατί γνωρίζω τις αξίες του, το μυαλό του, την εμπειρία του και την πίστη στην Πατρίδα.
Όσοι με εμπιστεύεστε, σας ζητώ να στηρίξετε τον Γιώργο και σας υπόσχομαι ότι δεν θα το μετανιώσετε.
Ευχαριστώ.

Σπύρος Καρατζαφέρης
www.spirospero.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου