Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Καρυοφυλλιά Καραμπέτη: Ποιος είναι ο οικονομικός μετανάστης, σύντροφός της



Η γοητευτική ηθοποιός μιλά πρώτη φορά για τη σχέση της με τον νεότερο σύντροφό της, Κρις Ραντάνοφ, ο οποίος ήρθε στην Ελλάδα ως οικονομικός μετανάστης



«Η ζωή μού χάρισε φως. Έχω την τύχη να μοιράζομαι τα τελευταία χρόνια μου με έναν υπέροχο άνθρωπο. Μου συμβαίνει κάτι που πάντα ονειρευόμουν: ζω μια σχέση που μου προσφέρει μια ισορροπία γλυκιά, ήρεμη, μια σχέση όπου πραγματικά ο ένας σέβεται τον άλλον και του δίνει χώρο, όπου υπάρχει αγάπη, κατανόηση, συμπόρευση».

Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη δεν κρύβει ότι είναι ερωτευμένη κι ευτυχισμένη. Σε πρόσφατες συνεντεύξεις της (στο BΗΜΑgazino και στο περιοδικό Αntivirus, η ηθοποιός μιλά για πρώτη φορά για τη σχέση της με τον σύντροφό της, Κρις Ραντάνοφ, ο οποίος είναι κατά 15 χρόνια νεότερός της και ήρθε στην Ελλάδα ως οικονομικός μετανάστης.

Συγκεκριμένα, μιλώντας στο antivirus η γοητευτική ηθοποιός μίλησε για τις συνθήκες ζωής της που δεν ακολουθούν τα στερεότυπα της σημερινής κοινωνίας: «Ως straight γυναίκα, ζω κι εγώ μια ζωή που δεν είναι ακριβώς μέσα στις συγκεκριμένες συνθήκες που επικροτεί η κοινωνία. Δηλαδή δεν είμαι παντρεμένη, έχω ένα σύντροφο που είναι νεότερος, και μάλιστα μη Ελληνας. Είναι μετανάστης οικονομικός. Αυτά τα λέω γιατί ενδεχομένως είναι γνωστά. Δεν θα κατονομάσω τον σύντροφό μου εύκολα. Δεν θα βγω να φωτογραφηθώ μαζί του. Γιατί ξέρεις κάτι; Από ένα σημείο και μετά χάνεται η μπάλα. Παίρνει μια μεγάλη έκταση, που περνάει στον χώρο του κουτσομπολιού και στον χώρο του ξεπουλήματος...».
.


Ο 42χρονος Κρις Ραντάνοφ, ήρθε στη χώρα μας από τη Βουλγαρία ως οικονομικός μετανάστης το 2001, με στόχο να κυνηγήσει το όνειρό του να γίνει ηθοποιός. Σπούδασε υποκριτική στη σχολή Ιασμος (ενώ παράλληλα έκανε διάφορες δουλειές όπως π.χ. σε delivery) κι άρχισε σιγά σιγά να μπαίνει στα θεατρικά δρώμενα της Αθήνας. Η γνωριμία με την Καριοφυλλιά Καραμπέτη οδήγησε σε έρωτα και σχέση που παραμένει διακριτική και δυνατή εδώ και χρόνια.
Το 2009, με την ερμηνεία του στην παράσταση «Ενας στους δέκα», κέρδισε το γ' βραβείο αντρικής ερμηνείας στα βραβεία του «Αθηνοράματος», δηλώνοντας: «Η παράσταση με βοήθησε να ξεπεράσω κάποιες χαζές αντιλήψεις. Θεωρούσα πως υπερείχα σε κουλτούρα από τους άλλους, τους έγχρωμους. Είμαστε και οι μετανάστες ρατσιστές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου