Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Βαρουφάκης στo «Stern»: H μητέρα μου ήταν μέλος ακροδεξιάς οργάνωσης



«Μισούσε τους αριστερούς», διηγείται ο τέως ΥΠΟΙΚ


Η γνωριμία της με τον «φιλελεύθερο» πατέρα Βαρουφάκη που φυλακίστηκε γιατί αρνήθηκε να καταδώσει κομμουνιστές... - Ο τέως ΥΠΟΙΚ αναλύει τις περίεργες συνθήκες κάτω από τις οποίες συναντήθηκαν για πρώτη φορά οι γονείς του

 Ενα 24ωρο μετά τη συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα «Die Zeit», o Γιάνης Βαρουφάκης ανοίγει τα χαρτιά του στο γερμανικό περιοδικό «Stern», αναλύοντας τις περίεργες συνθήκες κάτω από τις οποίες συναντήθηκαν για πρώτη φορά οι γονείς του.



Επιπλέον, αναφέρθηκε και στο κρυφό σχέδιο Plan B, το οποίο προετοίμαζε όταν ήταν υπουργός Οικονομικών.

O τέως υπουργός Οικονομικών, Γ. Βαρουφάκης, αισθανόταν από μικρή ηλικία ότι είναι ένας πολιτικοποιημένος άνθρωπος.

«Αυτό έχει να κάνει με την οικογένειά μου», δήλωσε ο τέως υπουργός Οικονομικών, Γ. Βαρουφάκης στo περιοδικό.

«O πατέρας μου φυλακίστηκε στη διάρκεια του ελληνικού εμφυλίου επί τέσσερα χρόνια και υπέστη πολλές φορές βασανιστήρια. Κι ο λόγος; Αρνήθηκε να  καταδώσει κομμουνιστές. Ήταν ένας άνθρωπος φιλελεύθερος, μεγαλωμένος  με το πνεύμα της Γαλλικής Επανάστασης. Αντιθέτως, η μητέρα μου ήταν μέλος της μιας ακροδεξιάς οργάνωσης. Μισούσε όλους τους  αριστερούς. Ένα από τα καθήκοντά της, ως μέλος της οργάνωσης, ήταν να κατασκοπεύει τον πατέρα Βαρουφάκη, κι έτσι γνωρίστηκαν οι δύο τους», εξηγεί ο έλληνας πολιτικός στο γερμανικό περιοδικό.

Ο τέως υπουργός Οικονομικών υποστηρίζει ότι έχει μία στενή σχέση με τη Γερμανία.

«Όταν ήμουν τριών χρονών, άρχισα να μαθαίνω τη γερμανική γλώσσα. Κατά την διάρκεια της χούντας άκουγα κρυφά τις μεταδόσεις της Deutsche Welle κάτω από τις κουβέρτες μαζί με τους γονείς μου. Αυτός ήταν ο σύνδεσμός μας με την ελευθερία», επισημαίνει ο Γ. Βαρουφάκης  και προσθέτει:

«Κατά της διάρκειας της χούντας, τα καλοκαίρια τα πέρναγα με τη οικογένειά μου στη νότια Γερμανία και την Αυστρία».

Αναφορικά με το κρυφό Plan B που ετοίμαζε όταν ήταν υπουργός Οικονομικών με στόχο την δημιουργία ενός παράλληλου τραπεζικού συστήματος, ο Γιάνης Βαρουφάκης δήλωσε στο γερμανικό περιοδικό:

«Kατά την κορύφωση της χρηματοπιστωτικής κρίσης στην Ελλάδα  είχα εξετάσει την εισαγωγή ενός παράλληλου  νομίσματος. Πάνω σ΄αυτό το θέμα έχω επίσης κτίσει την ακαδημαική μου καριέρα. Αλλά η εισαγωγή αυτή δεν ήταν εύκολη. Το μόνο που χρειάζεται είναι όλοι οι δυνατοί πόροι. Τεχνογνωσία.... Στόχος ήταν πάντα σε αυτά τα παιχνίδια μυαλού να ενισχυθεί η διαπραγματευτική μας θέση», εξηγεί ο τέως υπουργός Οικονομικών.

Ο ίδιος επισημαίνει πως είχε την αίσθηση ότι η χώρα βρισκόταν αντιμέτωπη με έναν πόλεμο. Έναν οικονομικό πόλεμο», όπως λέει. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου