Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Η Κατερίνα Καινούργιου μιλάει για τον χωρισμό της με τον Βασίλη Σταθοκωστόπουλο



Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει επανασύνδεση;



Καλεσμένη στην εκπομπή «Σπίτι μου σπιτάκι μου» ήταν η Κατερίνα Καινούργιου, η οποία μίλησε για πρώτη φορά ανοικτά για τον χωρισμό της με τον Βασίλη Σταθοκωστόπουλο.

«Δεν μετάνιωσα για την διάσταση που έδωσα στη σχέση μου. Απλά πήρα μαθήματα, ότι από εδώ και πέρα πρέπει να είμαι πιο προσεκτική. Όταν γνώρισα τον Βασίλη, η αγάπη μου και ο ενθουσιασμός μου ήταν τεράστια. Η αγάπη εννοείται πως υπάρχει και τώρα. Ένιωθα πως ήθελα να το μοιραστώ με τον κόσμο. Θα ήταν υποκριτικό να λέω τώρα “μην ασχολείστε με το θέμα”, αφού εγώ έδωσα δικαιώματα. Δεν είμαι έτοιμη για κάτι καινούργιο. Θέλω να μείνω λίγο μόνη μου. Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να… Ποτέ δεν λέω ποτέ».

δες το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου