Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

Γέννησε η Kim Kardashian



Τα Χριστούγεννα φαίνεται πως ήρθαν νωρίτερα για την Kim Kardashian και τον σύζυγό της, Kanye West. Η διάσημη τηλεπερσόνα γέννησε το πρωί του Σαββάτου ένα υγιέστατο αγοράκι και το χαρμόσυνο νέο ανακοινώθηκε μέσω του επίσημου site της.


«Μητέρα και γιος χαίρουν άκρας υγείας» αναφέρει συγκεκριμένα η ιστοσελίδα, στην οποία μόλις εισέρχεστε υπάρχει το μήνυμα: «Ο Kanye κι εγώ καλωσορίσαμε το αγοράκι μας».
kim kardashian kanye west (1) «Μου αρέσει το όνομα Easton. Easton West. Αν και πιστεύω πώς ο άνδρας μου δεν προτιμά αυτό το όνομα, εμένα που αρέσει πολύ. Και όπως φαίνεται δεν θα πάμε σε άλλη κατεύθυνση. Όχι, δεν θα ονομάσω το παιδί μου South, κάθε φορά που μου το λένε αυτό, μου γυρίζουν τα μάτια! Το Easton το προτιμώ!», είχε πει στο show της Ellen DeGeneres η No1 reality star.


Αξίζει να σημειωθεί, ότι η καταληκτική ημερομηνία γέννησης του μωρού ήταν η 25η Δεκεμβρίου αλλά, όπως είχε δηλώσει η Kardashian θα γεννούσε νωρίτερα λόγω διαβήτη.
Η Kim Kardashian και ο Kanye West έχουν ακόμα ένα κοριτσάκι 2 ετών, τη North.
Δείτε παρακάτω τη φωτογραφία που αναρτήθηκε στην επίσημη σελίδα της τηλεπερσόνας στο facebook, με λεζάντα «He’s here (Είναι εδώ)».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου