Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

Ποιος είναι ο σέξι Γιώργος Καβακάκης που... "χτυπά" σαν άντρας στη διαφήμιση με την Άντζελα



Μπορεί η Άντζελα Δημητρίου να είναι η πρωταγωνίστρια της πασχαλινής διαφήμισης που σε λίγες ώρες έγινε viral, αλλά αίσθηση έκανε και ο άντρας για τον οποίο η  Άντζελα τραγούδησε...


Ο άντρας που συναντά η τραγουδίστρια και του λέει: " Χτύπα σαν άντρας, δεν είναι άλλος από το μοντέλο Γιώργο Καβακάκη. Ο Γιώργος έχει μιλήσει παλαιότερα στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα για το πως ξεκίνησε το modeling : "Για χρόνια έπαιζα μπάσκετ επαγγελματικά. Την εποχή που αυτό το κομμάτι της ζωής μου έλαβε τέλος, μου έκαναν και την πρόταση να ασχοληθώ με το μόντελινγκ. Με είδαν τυχαία στο δρόμο, μου έδωσαν τις κάρτες ενός πρακτορείου και κάπως έτσι ξεκίνησα. Δεν σου κρύβω πως όταν μου πρότειναν να ασχοληθώ με το μόντελινγκ, μου φάνηκε πολύ περίεργο καθώς δεν ήμουν ο γκόμενος ή ο ωραίος του σχολείου. Λόγω αθλητισμού ήμουν πολύ απορροφημένος με τις προπονήσεις"

 

O Γιώργος πριν από λίγο καιρό έκανε το δικό του επιχειρηματικό βήμα, ανοίγοντας ένα μπαρ στην πλατεία Αγίας Ειρήνης






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου