Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Σοφία Βογιατζάκη: Περνάω δύσκολα, χρωστάω, μου έκοψαν το ρεύμα

 

Για τις δυσκολίες που έχει περάσει και εξακολουθεί να περνάει σε σχέση με τα οικονομικά της, μίλησε η Σοφία Βογιατζάκη.


Τη Σοφία Βογιατζάκη την γνωρίσαμε και την αγαπήσαμε μέσα από τον ρόλο της στη σειρά «Είσαι το ταίρι μου». Το χαρακτηριστικό γέλιο της την έκανε να ξεχωρίσει. Ωστόσο, η Σοφία Βογιατζάκη, όπως πολλοί συνάδελφοί της, δεν κρύβει ότι έχει περάσει και εξακολουθεί να περνά δύσκολες στιγμές τα τελευταία χρόνια.

«Μου λείπει η χρυσή εποχή της τηλεόρασης, μου λείπουν οι καλές σειρές μου λείπει η συμμετοχή μου σε αυτή. Αλλά η εποχή μας είναι άθλια, πάμε από το κακό στο χειρότερο και δεν ξέρω πόσο πάτο έχει ακόμα» δήλωσε η ίδια μιλώντας στο πρωινό του Αντ1.
Ερωτώμενη δε για τα οικονομικά της, τόνισε ότι δεν υπήρξε ποτέ από τους ηθοποιούς που έπαιρναν πολλά χρήματα.
Μάλιστα, τόνισε ότι παρά το ότι κάποτε μπήκε στο νοσοκομείο από υπερκόπωση, αφού έκανε 3 δουλειές παράλληλα, δεν κατάφερε να βάλει ποτέ χρήματα στην άκρη: «Υπήρχε περίοδος που μπήκα στο νοσοκομείο από υπερκόπωση. Πρωινό, σίριαλ, θέατρο, αλλά λεφτά στην άκρη δεν έβαλα» είπε χαρακτηριστικά.
Οσο για τις δυσκολίες που έχει περάσει τα τελευταία χρόνια, η ίδια δεν έχει κρύψει ότι της έκοψαν ακόμα και το ρεύμα επειδή δεν είχε να το πληρώσει:
«Εχω περάσει δύσκολα και ακόμα περνάω δύσκολα. Μου έχουν κόψει ακόμα και το ρεύμα. Δουλεύω, δουλεύω και χρωστάω. Πας να βουλώσεις μια τρύπα και ανοίγουν δέκα άλλες, και λες εντάξει, οκ πού θα πάει αυτό;».
Σε παλαιότερη συνέντευξή της, η Βογιατζάκη είχε αποκαλύψει ότι είχε φτάσει σε σημείο να κινδυνεύει να μπει στη φυλακή επειδή χρωστούσε χρήματα στην εφορία.
«Πώς να μην χρωστάω και να μην κινδυνεύω να μπω στη φυλακή, όταν οι οικονομικές μου απολαβές είναι το ένα δέκατο αυτών που έπαιρνα και οι πάγιες υποχρεώσεις μου έχουν μείνει οι ίδιες; Το έχω πάρει απόφαση πια ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου στις τράπεζες, οπότε πληρώνω μόνο τους λογαριασμούς» είχε δηλώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου