Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Η Δήμητρα Ματσούκα άφησε «παγωτό» τον Κρατερό Κατσούλη: «Δεν θα με επηρεάσεις εσύ, εμένα»!

 
 
Δεν έχει προηγούμενο ο διάλογος Στη φωλιά των Κου Κου!
Η Δήμητρα Ματσούκα βρέθηκε στη Φωλιά των Κου Κου την Παρασκευή. Κάποια στιγμή, με αφορμή μια δήλωση της ηθοποιού στο Down Town, η Κατερίνα Καραβάτου έκανε μια ερώτηση. Η απάντηση-παρατήρηση που έδωσε η Δήμητρα Ματσούκα άφησε με το στόμα ανοιχτό τον Κρατερό Κατσούλη. Ο διάλογος εξελίχθηκε ως εξής:

Κατερίνα: Γιατί θα ήθελες να κερδίσεις τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών και όχι τη Χρυσή Άρκτο στο Φεστιβάλ του Βερολίνου;

Δήμητρα: Αυτό είναι ένα δίλημμα, γιατί συνήθως με ρωτάνε γιατί όχι το Όσκαρ, στο οποίο έχω απάντηση.

Κατερίνα: Ποια είναι η απάντηση;

Δήμητρα: Ότι θα το δεχόμουν δια αντιπροσώπου. Δεν θα πήγαινα.

Κρατερός: Το εννοείς; Γιατί;

Δήμητρα: Μην με πιέσεις. Το έχω σκεφτεί, το έχω αποφασίσει. Δεν θα με επηρεάσεις εσύ εμένα σ’ αυτό. Το Όσκαρ θα το δεχτώ δια αντιπροσώπου.

δες το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου