Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

ΚΑΛΑΜΟΓΙΩΡΓΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ : "ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ"





Ελλάδα, μια ιστορία, μια παράδοση, ένας πολιτισμός. Πόσες φορές νιώσαμε δέος, ρίγη συγκίνησης, δακρύσαμε ακούγοντας τον Εθνικό μας ύμνο. Από μικρά παιδιά οι δάσκαλοί μας, μας ενθάρρυναν στο να λέμε δυνατά και ζωηρά μπροστά στο εθνικό μας σύμβολο, τη σημαία μας, στίχους του Διονυσίου Σολωμού. ...


Νιώθουμε υπερηφάνεια, είμαστε λαός με πολλά κατορθώματα, δόξες και επιτυχίες. Από την άλλη πλευρά, η ξενομανία, η τάση να ενθουσιαζόμαστε απότομα, ίσως αυτά αποτέλεσαν τροχοπέδη, στην προσπάθειά μας να κάνουμε πολλά βήματα μπροστά. Μην ξεχνάμε, τον πρωτογενή τομέα, καταστάσεις οι οποίες συνεχίζονται στην επαρχία, σε χωριά της χώρας μας. 

Νιώθω μεγάλη περηφάνια, που μεγάλωσα στη γενιά με το φρέσκο αβγουλάκι από την σιτική κότα. Λαχταρώ τη μυρωδιά του φρεσκοκομμένου μαϊντανού από το Μπαχτσέ της αυλής, αναπολώ τα μαθητικά μου χρόνια της κιμωλίας, ενώ με γοητεύει ο διαδραστικός πίνακας.

 Είμαι δυνατή, έχω την ψυχική μου ισορροπία, τη δύναμη, τη δυνατότητα να εκφραστώ μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πάλι θα χρησιμοποιήσω φράση, που μου δίδαξαν οι δάσκαλοι, οι καθηγητές μου : ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ. 

Η υπερβολή, ποτέ δε γοήτευσε. Είναι όμως κάποιες αρχές, κάποιες αξίες, κτήμα μου. Καθημερινά τις αναφέρω στην προσευχή μου. Είμαι δυνατή, είμαι Ελληνίδα, πέφτω, σηκώνομαι. Δεν το βάζω κάτω. Ακολουθώ όσο μπορώ τον παλμό της ημέρας, βρίσκομαι κοντά στις εξελίξεις. 

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ 



ΚΑΛΑΜΟΓΙΩΡΓΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ 
ΑΠΟΦΟΙΤΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου