Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Survivor: Τρελό κράξιμο σε Σπυροπούλου από Ξένια και Δαλάκα! «Αν έχεις πρόβλημα κορίτσι μου…»

 
 
Στο στόχαστρο της Κατερίνας Δαλάκα και της Ξένιας, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου!
Μπορεί η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου στο αποψινό αγώνισμα όπως και σε κάθε αγώνισμα του Survivor, να είναι πρόθυμη να μπει στο στίβο μάχης, όμως οι συμπαίκτριές της δεν παίρνουν και με τόσο καλό μάτι την προθυμία της, αφού για αυτές πάνω από όλα πρέπει να έρχεται το καλό της ομάδας.
Η Ξένια μετά την ήττα τους στον αγώνα, αναφέρθηκε στην κάμερα του Survivor για την έντονη θέληση της παρουσιάστριας να αγωνιστεί: «Σήμερα όταν ήρθε η στιγμή να επιλέξουμε ποιοι παίκτες θα αγωνιστούν, η Κωνσταντίνα συμφώνησε να παίξει στον πρώτο γύρο και μετά μόνο αν χρειαστεί. Ποιος είπε ότι δεν της δίνουμε ευκαιρία; Η Κωνσταντίνα μιλάει όποτε τη συμφέρει να μιλήσει. Αυτή έχει το πρόβλημα, εμείς δεν έχουμε πρόβλημα και αν παρεξηγείται, παρεξηγείται μόνη της. Αν έχεις πρόβλημα κορίτσι μου, έλα και μίλα. Παιδιά θέλω να παίξω!».

Μάλιστα την ίδια άποψη φάνηκε να έχει και η Κατερίνα Δαλάκα: «Αν αλλάζουν τα πράγματα και νιώθει παρεξηγημένη, εγώ δεν μπορώ να φταίξω σε κάτι, απλά λέω τη γνώμη μου. Πρέπει να μάθει η Κωνσταντίνα και η κάθε Κωνσταντίνα ότι ό,τι γίνεται, γίνεται για την ομάδα. Μαζί κερδίζουμε, μαζί γελάμε, μαζί κοιμόμαστε, μαζί χάνουμε. Αυτή τη στιγμή την κρίσιμη που έχουμε χάσει δύο φορές πρέπει να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι από ποτέ αλλιώς θα μας πάρει ο κατήφορος…».

Από την πλευρά της η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου δήλωσε: «Πάντα λέω την άποψή μου απλά έχω μάθει να κάνω πίσω για το κοινό καλό και αν δεν είμαι σίγουρη ότι θα φέρω νίκη έχω μάθει για το κοινό καλό να κάνω πίσω».

Δείτε όλα όσα είπαν οι τρεις κοπέλες στην κάμερα του Survivor…

 

δες το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου