H εβδομάδα ξεκίνησε και είδαμε αρκετές διακυμάνσεις στον πίνακα της Nielsen στις εκπομπές του prime time. Καταρχάς έγκλημα του ΑΝΤ1 να βάζει Μποτρίνι και να έχει 50 λεπτά Best of !
Για αυτό βυθίστηκε στα μονοψήφια. Άθλος του Ράδιο Αρβύλα να παίρνει πάσα στις 00.15 4-5% και να το φτάνει μέχρι τη 01.00 στο 25%. Πτώση μικρή για το Τατουάζ στο νεανικό κοινό και άνοδος του Master Chef στο γενικό μέσο όρο που έφτασε κοντά στο 23%. Τέλος το Survivor είχε μεγάλη πτώση σε σχέση με την Κυριακή και κατάφερε να αυξήσει τα πσοοστά του μετά τις 23.00 με μεγαλύτερο ποσοστό αυτό του 42,6% στο νεανικό κοινό. Δείτε αναλυτικά....
Γενικό κοινό
Master Chef 20,1% - 24% - 26,8% - 14,9% - 20,9% - 19,5%
Hell s Kitchen 7,4% - 4% - 3,2% - 8,6% - 4,7% - 5,3% - 10,9%
Τατουάζ 22,3% - 22,7% - 23% - 23,3% - 23,1% - 23% - 24,2% - 24% - 24%
Ράδιο Αρβύλα 6,5% - 10,6% - 17,4% - 24,1% - 24,4% - 18,7%
Survivor 12,6% - 13,3% - 14,5% - 14,8% - 18,8% - 23% - 20,6% - 32,7% - 33,8% - 38,1% - 30,2% - 37,4% - 39,3% - 41,5% - 38,3% - 27.3%
Νεανικό κοινό ( 18 - 54 )
Master Chef 25% - 30% - 33,7% - 18,2% - 28,3% - 25,4%
Hell s Kitchen 9,1% - 7,5% - 6,6% - 11,4% - 8,8% - 6,2% - 9,3%
Τατουάζ 19,9% - 19,7% - 20,8% - 20,3% - 19,6% - 20,3% - 21,1% - 20% - 19%
Ράδιο Αρβύλα 6,1% - 10,8% - 19,3% - 25,5% - 26,3% - 20%
Survivor 11,8% - 13,7% - 15% - 15% - 18% - 22,4% - 20,5% - 34,7% - 35,7% - 40,1% - 30,4% - 38,6% - 39,6% - 42,6% - 40,1% - 31%
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου