Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Η Ελένη Φουρέιρα απαντά για το 12άρι που δεν της έδωσε η Αλβανία στη Eurovision!

 
 
«Ήμουν 13 μέρες στη Λισαβόνα, αλλά με τόσα που κάναμε νομίζω ότι ήταν 2 μήνες»
Χθες βράδυ η Ελένη Φουρέιρα έφτασε στο Ελ. Βενιζέλος κουρασμένη από τις υποχρεώσεις των ημερών, λίγο άρρωστη, αλλά αρκετά χαρούμενη για την εμπειρία της και την πορεία της στη Eurovision 2018.
«Δεύτεροι, σχεδόν πρώτοι είμαστε με μικρή διαφορά. Συγγνώμη που μιλάω έτσι, αλλά είμαι κρυωμένη, οπότε καταλαβαίνετε πόσο έχω κουραστεί που ο οργανισμός μου σήμερα πια εξαντλήθηκε. Δεν το μετάνιωσα ούτε ένα λεπτό. Ήταν μια υπέροχη, μοναδική εμπειρία. Δεν έχω λόγια να το περιγράψω. Νομίζω κάθε φορά που λέω ευχαριστώ είναι λίγο. Δεν ξέρω τι άλλο να πω για όλο αυτό που έχει συμβεί. Το μικρότερο μέρος η Κύπρος να τα βάλει με το Ισραήλ, με ένα από τα πιο δυνατά κράτη και να είμαστε στήθος με στήθος. Είμαι πολύ υπερήφανη για την Κύπρο. Δεν έχω συνειδητοποιήσει τίποτα. Στεναχωρήθηκα λίγο γιατί ήμασταν τόσο κοντά. Αλλά όταν έφτασα στην Ελλάδα λέω αυτό που καταφέραμε ήταν πολύ… με ομαδική δουλειά, με υπέροχους συνεργάτες. Δουλέψαμε πάρα πολύ και αναμειφθήκαμε.

Η Ελένη Φουρέιρα στον τελικό της Eurovision 2018 κατέκτησε τη δεύτερη θέση αποσπώντας 436 βαθμούς, ανάμεσα σε αυτούς και τρία 12άρια από Ελλάδα, Βουλγαρία και Αρμενία. Η γειτονική χώρα, η Αλβανία δεν έδωσε το 12αρι της στην Ελένη Φουρέιρα, ούτε οι επιτροπές ούτε το κοινό. Η Αλβανία ψήφισε με 12 βαθμούς την Ιταλία, ενώ στην Κύπρος έδωσε 10 βαθμούς. Αυτή ήταν φυσικά και μία από τις ερωτήσεις που δέχτηκε η Ελένη Φουρέιρα επιστρέφοντας από τη Λισαβόνα…
«Μου έδωσε το 10άρι. Τι εννοείς; Ήμασταν τρεις Αλβανοί. Έπρεπε κάπως να μοιραστεί. Ο ένας θα πάρει 12άρι και ο άλλος 10άρι. Πατριωτικά έτσι; Και τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Όταν είδα το 10άρι χάρηκα πάρα πολύ».

δες το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου